Home » » DAP HINA ISLAM TAK BENARKAN TAKBIR RAYA...

DAP HINA ISLAM TAK BENARKAN TAKBIR RAYA...

Written By LAILANATASHA on Friday, April 22, 2011 | 6:32 PM



Pada malam kejadian,diberitakan masjid Sungai Rambai dilarang melaungkan takbir raya melebihi pukul 12malam.Sudah menjadi tradisi apabila ketibaan Syawal pada malam hari raya kita bertakbir .Inilah bahana apabila kawasan parlimen dan adunnya yang diwakili oleh DAP Chong Eng dan Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Berapit, Lydia Ong Kok Fooi.

Tidakah anda sedar apabila tibanya perayaan chap goh meh,mercun di bakar hingga 3-4 pagi tanpa henti.boleh pulak?soalnya sekarang takbir raya dilarang ,barangkali suatu hari nanti boleh terjadinya seperti singapura apabila laungan azan hanya untuk ruang yang tertutup didalam bangunan masjid sahaja kononnya untuk mengelakkan pencemaran bunyi.


Oh ada cakap cakap dari puak celaka pakatan haram,tuduh ni kerja umno cuba main isu perkauman.ada pula cakap cakap kononnya isu ini cuma rekaan sahaja. Ada cakap cakap mana mungkin perkara ini berlaku. Pisau nak bagi tau,segalanya serba mungkin di Pulau Pinang Darul Sosialis ini. Apa melayu boleh buat? melayu tak buat apa,sebab ramai yang masih peluk cium kafir harbi seperti DAP
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MALAYSIA KRITIS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger