Home » » WAN AZIZAH YG SONGLAP DUIT .. TEMPAH 20 PASANG BAJU SETIAP SATU RM8,000

WAN AZIZAH YG SONGLAP DUIT .. TEMPAH 20 PASANG BAJU SETIAP SATU RM8,000

Written By LAILANATASHA on Thursday, February 17, 2011 | 3:34 PM


BUKAN SUSAH NAK MENILAI PERIBADI SESEORANG ITU... MCMANA LAKONAN DIA SEKALIPUN ... KALAU NAK MENDIRIKAN MASJID (KAWIN) IKUT CARA KOTOR.... KAWIN LARI KAT SIAM MEMBELAKANGKAN IBUBAPA TERCINTA....  KESULURUHAN HIDUPNYA ... DIA TIDAK TAKUT PADA DOSA... MALAHAN DOSA SUDAH JADI MAKANAN HARIAN... KERANA TIDAK BERKATNYA MAHLIGAI PERKAHWINAN.... ZURIATNYA AKAN TERDIRI DARI PEMBERONTAK NEGARA YANG TERHINA.... HANYA ORG2 YG HINA SEPERTINYA SAHAJA AKAN MENYANJUNG ORG2 SEPERTI MEREKA.....
Akhirnya segala lakonan wan azizah terbongkar, perangai buruk, boros dan tak amanah wan azizah terbarai semalam di bayan baru penang, kalau aku yang bercerita mungkin korang kata aku menipu, tapi ini lokman adam, bekas orang yang pernah menjadi bodygurd yang menjaga wan azizah anak beranak sewaktu anwar dalam penjara.

Tidak ada yang peliknya bagi seorang perempuan menempah 20 helai baju setahun apatah lagi kalau dia kerap pergi function, tapi beragak la kalau sehelai baju sampai rm 8000, tu kira melampau la, tapi logik jugak kalau sehelai baju sampai rm 8000, bukan ke wan azizah ada tailor sendiri? mior yang kena bontot dengan anwar tu adalah tukang jahit peribadi wan azizah.

Satu lagi perangai wan azizah yang di ceritakan oleh lokman ialah, sikap dan perangai wan azizah yang tak amanah, menurut lokman, pernah pada hari raya, ketika lokman dan lain-lain di tahan dalam isa, anwar mengarahkan wan azizah memberikan duit raya sebanyak rm 500 setiap keluarga tahanan, tapi di sebapkan wan azizah ni memang tak amanah, maka duit raya rm 500 tu langsung tak sampai ke tangan keluarga tahanan isa, malah wan azizah sebagai presiden pkr (keadilan) tidak banyak membantu keluarga tahanan isa.

Jadi sekarang ni terbongkarlah perangai buruk wanita yang di sangka lemah lembut dia sebenarnya seorang pemboros dan penyamun juga macam suaminya.
Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
April 14, 2011 at 3:33 PM

dah tu datin rosmah bini PM kter tu xpulak ko komen??
yang asyik perabis duit rakyat aper cer beb??
lancong cnie sana.. aper kesssss???
renung2kanlah..

Anonymous
December 11, 2011 at 12:34 PM

siot btol blogger ni..even dy nk tempah baju yg harganya b'juta2 sklipon, 2 duit dy la baiii..si rosmah 2 beli cincin bjuta2, shopping sana sini, anak cucu shopping kemain kt oversea nu, pkai duit sapa..??!! duit rkyt jgk yg d songlapnye..ngko x bising plk kn sal ni..??bila la agknya Allah nk bka pntu aty ngko ni..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MALAYSIA KRITIS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger