Home » » ANAK LELAKI ANWAR PAKSA ANWAR BERSUMPAH DEMI KEBENARAN.. TAPI BAPANYA TAK MUNGKIN BERSUMPAH KERANA BAPANYA MELIWAT

ANAK LELAKI ANWAR PAKSA ANWAR BERSUMPAH DEMI KEBENARAN.. TAPI BAPANYA TAK MUNGKIN BERSUMPAH KERANA BAPANYA MELIWAT

Written By LAILANATASHA on Friday, April 15, 2011 | 3:38 PM

ANAK JANTAN ANWAR PAKSA BAPANYA BERSUMPAH!!!

Ehsan bin Anwar

Gambar-gambar di bawah ini diambil dari link berikut. Gambar yang bertanda bulat adalah Ihsan bin Anwar. Anak kepada Anwar Ibrahim (Pemimpin De Facto PKR, Ketua Pembangkang).
 





Ehsan, paling kanan di hadapan, satu-satu anak lelaki Anwar. Sejak laporan bekas pembantu sulit Anwar, Saiful Bukhari, Ehsan dikatakan telah desak ayahnya menafikan dakwaaan tersebut dengan bersumpah, tetapi Anwar enggan. Ini membuatkan Ehsan kecewa dan tidak hadir dalam semua acara penting politik ayahnya (baca sini) . Apakah kerana kecewa Ehsan berubah sikap akibat kecewa dengan perangai bapanya? Ehsan dikatakan mendapat cerita sebenar apabila rapat dengan Sukma Darmawan, bekas adik angkat Anwar Ibrahim.

Reformasi tahun 1998, Azizah dan keluarga begitu bersemangat. Anak lelaki Anwar, di belakang adalah Ehsan. Tetapi tahun 2008, Azizah semacam lemah semangat, Izzah sentiasa risau dan Ehsan menyepikan diri. Ada percanggahan pendapat di kalangan anak-anak Anwar. Apakah ini kerana mereka semua telah besar dan boleh berfikir secara rasional? Izzah juga pernah mahu menampar Ehsan kerana mencabar ayahnya untuk bersumpah. Jika Ehsan berubah sikap, tentunya Wan Azizah yang merana menanggung akibatnya. Salah siapa Ehsan jadi begitu?

Pada sidang akhbar yang dibuat oleh Anwar berhubung isu liwat yang dilaporkan oleh Saiful Bukhari, Ehsan tidak hadir sama. Paling ketara ialah wajah Nurul Izzah yang sugul dan runsing. Seolah menyembunyikan sesuatu, kebiasaaanya Izzah sentiasa tersenyum dan tenang. Apakah Izzah gelisah tentang apa yang berlaku pada Ehsan? Anda nilaikanlah
Share this article :

+ comments + 3 comments

November 16, 2011 at 1:00 AM

sebok cter psal anak anwar, nie msti kes ko ta pena tgk gmbar anak najib kn?

Anonymous
October 2, 2012 at 5:23 PM

anak dia kan bersepah2... maklumla... benih dia tabur kat jantan betine...

Anonymous
December 28, 2012 at 3:07 PM

Anak Najib,anak Nazri Aziz,anak Anwar Ibrahim n anak sultan slngor sume korang dh tahu. Tapi masih nk gado2 pe hal? Lu org pnyokong kt bwh ni (rakyat) sebnarya trutamanya pnyokong2 PASasau & PKRiot ni memang bahlol & badigol soood. Mnyokong mmbuta tuli.Prcaya bulat2 apa yg dcakap kn oleh pmimpin korang. Weiii...org bawahan(ahli parti) korang sume hanya lah kerbau n lembu yg telah pn d ikatkn tali kt hdong korang. tuan(ketua parti)korang hanya mnjadikan politik sbgai alat utk mncapai kesenangan n nikmat hidup semata2.Korang Islam sesama Islam masih brpecah belah kerana politik. Bodohhhhhhhhhh betul.Tak pyah ler taksub dgn politik beb.Kembali ler kpd Islam yg sbenarnya n hadis nabi saw sbgai pnduan.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MALAYSIA KRITIS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger