Home » » USTAZAH DGN AKSI PANAS TERBAKAR.... MAYA KARIN

USTAZAH DGN AKSI PANAS TERBAKAR.... MAYA KARIN

Written By LAILANATASHA on Friday, April 29, 2011 | 5:50 PM

AKSI PANAS AARON AZIZ DAN MAYA KARIN DIPAPARKAN.

29 Apr 2011 10:55AM
Gambar aksi panas Aaron Aziz dan Maya Karin ini telah tersebar di kebanyakan blog hiburan tanah air. Lakonan aksi yang mencetuskan kontroversi ini dibuat ketika penggambaran fileh adaptasi novel, Ombak Biru. Jalan cerita filem ini telahpun dipaparkan di sebuah portal hiburan Gua.com.my.


Maya Karin dikatakan tidak sesuai melakonkan aksi ranjang ini tatkala watak yang dipegang olehnya merupakan seorang Ustazah. Ianya sedikit sebanyak mencemarkan imej seorang yang mempunyai watak wanita tersebut.


Namun masih terlalu awal untuk menilai filem ini. Bagi mereka yang telah membaca Novel berunsurkan cinta ini, pastinya akan ternanti-nanti filem Ombak Biru di pawagam yang masih tidak ditetapkan tarikh penayangannya.
Filem Ombak Rindu terbitan Astro Shaw dengan kerjasama Tarantella Pictures merupakan hasil adaptasi daripada novel popular nukilan Fauziah Ashari. -KLPOS
Share this article :

+ comments + 9 comments

Anonymous
June 27, 2011 at 8:15 PM

apa nk heran umno mmng suker benda2 mcm ni

November 8, 2011 at 1:59 PM

serupa la kita tue...PAS dgn PKR x dak nafsu ker....silap ler tgk Awar udah ler.

Anonymous
December 9, 2011 at 11:46 PM

pelakon malaysia begitulah itu sebab rumahtangga tak kekal

Anonymous
March 20, 2012 at 12:29 PM

apa kene mengena dgn Umno... Yg Ustaz main bini orng kat grabak k.api
Mat Sabu main Bini org. anuar .. x kan nak slahkan Pas Ke.. Pkr ...
agak2lah Bro...

Anonymous
March 20, 2012 at 1:13 PM

kiamat la cepat2... tak yah gaduh2 lg... perhitungan disana lebih adil dari keadilan, lebih adil dari dacing b.n.yang penting bulat bulan matahari sejengkal di atas kepala... yang sentiasa dijunjung Islam...

Anonymous
May 5, 2012 at 12:08 PM

bising apa kalu berzina betul pun bayar satu ribu saja ,,,,,,Mahkamah Syariah Sapa yg buat undang undang sendiri,,,,,,nanti la kauuuu.....undang2 allah pun engkau sanggup tukar benda lain lagi senang engkau putar......

BRO
May 17, 2012 at 10:17 AM

Ni sorang lgi x tau nk pikir.....Kn Tok Hadi ko kata Hukum Hudud x de dlm manifesto PR,sebab Tok Karpal ko da sound PAS....tu yang PAS TAKOT sgt2 dgn DAP.....Sume HALAL

Anonymous
July 28, 2012 at 7:47 AM

jgn sedap2 nak tuduh UMNO...
yg paling suka bab2 mcm ni adalah lebai2 dalam hamPAS!!!!!!!!!

August 20, 2016 at 11:34 AM

Osah org melayu memang dh lupo masok juga TM Dan kuncu. Dap Tngah kiro berapa ramai layeee org melayu dok berangan nk Jadi PM. Wahai melayu Yg haloba ingat generasi akan dtg. Kekuatan Dap 40% melayu 50% India 10 peratus tapi tahu ke kamu melayu kini Dah pecah 4.Kamu lah melayu Yg bertanggong jawap jika anak melayu Jadi balaci ditanah air sendiri

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MALAYSIA KRITIS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger