Home » » ANWAR DAN SEKS .. VIDEO SEKS PART 2.. ZINA.. LIWAT..YAHUDI..PEROSAK ISLAM.. PEROSAK NEGARA.. MANUSIA CELAKA

ANWAR DAN SEKS .. VIDEO SEKS PART 2.. ZINA.. LIWAT..YAHUDI..PEROSAK ISLAM.. PEROSAK NEGARA.. MANUSIA CELAKA

Written By LAILANATASHA on Wednesday, April 27, 2011 | 8:29 PM

 

Biar rakyat lihat, biar rakyat menilai. Kenapa perlu takut?


Sorry kena 'sensor' part sensitif..


Untuk yang tak sempat tonton, tidak mengapa kita dah siap download video tersebut. Sorry youtube pihak anda terlewat 'delete' video terbabit.

 

 

Share this article :

+ comments + 13 comments

Anonymous
April 27, 2011 at 9:52 PM

ini celaka punya blog!!!

Anonymous
April 27, 2011 at 10:43 PM

blog Syaitan!!!

Anonymous
April 27, 2011 at 11:12 PM

Anwar Babi haram jaddah

Anonymous
April 28, 2011 at 8:15 AM

klu betol dia kenapa kita lak nak buat dosa??? kenapa kita nak sebar2 kan video dia... biar dia ngan allah je lah.... klu nak ikutkan dosa, kita hamba allah mmg banyak dosa.... jaga dosa kita je jgn jaga dosa orng lain....

Anonymous
April 28, 2011 at 9:07 AM

manusia paling durjana dalam sejarah 1malaysia ialah tiga ekor setan yg menayangkan vilem lucah untuk santapan anak anak kita, ini direstui oleh kerajaan 1malaysia dengan membenarkan akhbar menyiarkan gambar dan cerita-cerita lucah begini sementera tiga ekor setan td tak dikenakan apa-apa tindakan..jadi tak hairan bila akhlak rakyat rosak oleh percaturan pemimpin politik semata-mata nak mengekalkan kuasa masing-masing!

April 28, 2011 at 9:16 AM

dapat pahala ke wat posting camni? baik wat posting quran dan hadis ke..kalau mati esk lusa..dapat gak sampai pahala tu dalam kubur

April 28, 2011 at 12:46 PM

pahala dan dosa Tuhan yang menilai....

April 28, 2011 at 8:19 PM

woah..real ke nih? -.-" <-saya di pihak neutral

May 11, 2011 at 10:59 PM

klu betol dia kenapa kita lak nak buat dosa??? kenapa kita nak sebar2 kan video dia... biar dia ngan allah je lah.... klu nak ikutkan dosa, kita hamba allah mmg banyak dosa.... jaga dosa kita je jgn jaga dosa orng lain....

- KOMEN PALING BANGANG SEKALI PERNAH AKU BACA! ANWAR TU SAPA? KO TAK INGAT KE DIA NAK JADI PM MALAYSIA? ORG PERTAMA KAT NEGARA NIE SELEPAS AGONG!ORNG MAIN PELACUR MACAM NIE KO NAK BAGI PIMPIN MALAYSIA! ROSAKLAH ISLAM!HABISLAH DIKUDAKAN OLEH PUAK PUAK DAPIG.DIA DAH DIBERI PELUANG BERUNDUR SEBELUM VIDOE DISEBARKAN.TAPI DIA NAK JUGA JADI PM..DEK GILA KUASA!

Anonymous
May 14, 2011 at 12:51 PM

Anwar ni nabi juak2 PAS....toksahla nk kata si Juburi nie....air kencing pekat dia kalu dah terpalit atas kepala basuh pakai air zam-zam pun susah nk hilang...

November 4, 2011 at 7:18 PM

Terlalu banyak ustaz songsang kat sini. Simple je, semua org dalam ni ada akal. Gunakan dgn sebaik2nya. Fikir yg mana baik, yg mana buruk. Si penyebar video ni baik ker kerja baik ke? Tak baik! Kalau dah anak2 muda ala generasi kita 1Malaysia yg byk dah hilang akhlak menonton video ni bertambah lah dosa. Dosa si penyebar berganda dan dosa yg menonton. Dan semakin video ni tersebar berganda2 lah dosa si penyebar pertama kan. Obviously itu perkara tak baik, perkara mendatangkan dosa. Tak payah nak minta Allah menilai dosa korang. Kalau perbuatan tu memang diluar tabii dan hendak menyakiti org lain.Hah itu lagi satu dosa..dosa menganiaya org lain, dosa mengaibkan org lain w'pun/meskipun perkara benar. Dan jikalau perkara ini adalah sebaran fitnah, lebih berdosa besar!

Anonymous
May 3, 2012 at 5:23 PM

dosa pahala Allah yang menilai.. video ini menunjukkan kebenaran.. klo dosa mengepalai dan memimpin yang sedia ada dosa, bertambah2 la dosa.. ia kan? Moral merupakan aspek utama untuk jadi pemimpin.. moral tak elok.. jahanam la.. yang penting, UMNO..! We Support You,,! sebab apa? aku orang melayu.. hanya UMNO yang menegakkan melayu.. PAS? PKR? DAPIG? = 1 malaysia? nak ke tokong dan kuil lagi besar dari masjid??

Anonymous
February 20, 2014 at 1:23 PM

Aku nak tengok video Najib & Altantuya, tapi yg keluar video bakal MB selangor, TAKEBEER!

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MALAYSIA KRITIS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger