Home » » ANWAR GABRA DITANYA SOAL RAJA PETRA- RUPANYA ANWAR DALANG FITNAH DATUK SRI NAJIB

ANWAR GABRA DITANYA SOAL RAJA PETRA- RUPANYA ANWAR DALANG FITNAH DATUK SRI NAJIB

Written By LAILANATASHA on Friday, April 15, 2011 | 5:52 PM


Anwar sekali lagi menggelabah bila wartawan tanya soalan pasal pengakuan Raja Petra (RPK) yang mendakwa Anwar kenal Altantuya Shaaribu. PC Anwar ni dibuat di Hotel Grand Continental, Kuching semalam.

Anwar jugak tak jawab soalan yang wartawan tanya. Lepas tu dia spin jawapan macam keling mabuk sambil sembang pasal Pilihanraya Sarawak.

Memang macam haram bila mat bontot ni bercakap. Lain kali, kalau tak mau jawab soalan, baik jangan buat Sidang Media. Buat rugi masa orang saja.

Gua memang nampak Anwar takut sangat bila RPK buat pengakuan pasal skandal Altantuya ni. Tambah pulak bila RPK kata Anwar pun terbabit sama dalam skandal tu.

Nampaknya Anwar memang jadi mastermind dalam semua skandal fitnah terhadap Najib. Dan pengikut-pengikut PAS serta Pakatan mesti bertaubat dengan kadar segera pasal percaya kata Mat Bontot 007 ni.

Dulu bukan main juak-juak Pakatan tuduh UMNO/BN suka main fitnah, tapi bila RPK dedah cerita sebenar skandal pompuan Mongolia ni, sapa yang suka jaja fitnah sebenarnya?



Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
December 21, 2011 at 9:20 PM

kenapa tak saman ummi hafilda.....haaaa...peliwat ni tak berani nak sahut cabaran perempuan....haaaa....kenapa tak nak beri dna.....anak samsidar afifah tu anak siapa........haaa...tak payah lah nak kelentong!!!!!

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MALAYSIA KRITIS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger