Home » » PKR & PAS PARTI SAMSENG ... ANWAR LAHIRKAN SAMSENG PONDAN PENZINA YG DISOKONG NIK AZIZ ..YG JADI ANJING DAP UTK KOMUNISKAN MALAYSIA

PKR & PAS PARTI SAMSENG ... ANWAR LAHIRKAN SAMSENG PONDAN PENZINA YG DISOKONG NIK AZIZ ..YG JADI ANJING DAP UTK KOMUNISKAN MALAYSIA

Written By LAILANATASHA on Friday, April 29, 2011 | 4:40 PM


AMK dan Pemuda PAS ingat mereka telah berjaya menggagalkan Majlis Mubahallah tersebut yang tidak bermakna sangat. Namun begitu mereka tidak sedar bahawa gelagat AMK dan Pemuda PAS dapat dilihat dengan jelas oleh rakyat tempatan dari kesemua jemaah Masjid.

Disamping itu, wartawan dan jurugambar akhbar dan TV yang berkeliaran telah merakamkan tabiat buruk mereka di dalam Masjid. Nabi tidak benarkan melakukan huru hara dan binasakan rumah ibadat ugama lain dalam peperangan, inikan pula Masjid ugama Islam.

Bukan itu saja, turut kelihatan adalah ahli2 AMK dan PKR yang beragama Hindu dan lain dilihat saja masuk Masjid untuk membantu melakukan kekecuhan.

Ini pasti tidak membantu persepsi rakyat terhadap PKR dan PAS yang nyata bersikap dan berperangai seperti hooligan dan samseng. Ini pasti akan tersiar di akhbar dan TV mulai petang ini.

Sementara itu, mereka tiada kuasa dan upaya untuk menahan video-video Anwar dari tersebar di Internet dan menunggu masa akan turut tersebar melalui VCD.

Gelagat yang mereka lakukan hanya menarik perhatian orang ramai kepada isu video Anwar dengan pelacur yang terlalu jelas untuk dinafikan.

Helah dan alasan 4 saksi atau menggunakan mahkamah syariah untuk menyelamatkan Anwar tidak akan berjaya. Bukan saja empat saksi tetapi ratusan kalau tidak jutaan mata rakyat akan lihat sendiri dengan terang dan jelas aksi Anwar zina.

Hujahlah pasal qazaf Ketot, orang mahu tengok dengan mata kepala sendiri sebagai hakim.

1,000% ianya Anwar Ibrahim. Bersarahlah sampai anak tekak kau keluar wahai Ketot. Orang akan percaya apa yang mereka lihat dan bukan apa yang orang politik kata.

Akhir sekali, bukan susah dan tak terdaya kamu nak tahyan ribuan Masjid dari jadi tempat Eskay untuk bersumpah.

Tindakan AMK dan Pemuda PAS adalah kerja bodoh. Solat hajat yang dibuat PAS di masjid tadi hanya akan membuka lagi banyak kebenaran. Itu yang kamu pinta, terimalah bila dikurniakan.

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MALAYSIA KRITIS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger