Home » » HANCUR SELANGOR PKR JUAL HARTA SELANGOR SEBAB DAH BANGKRAP

HANCUR SELANGOR PKR JUAL HARTA SELANGOR SEBAB DAH BANGKRAP

Written By LAILANATASHA on Saturday, May 14, 2011 | 12:17 PM


Penyangak nombor satu kesayangan Khalid Ibrahim dalam PKNS sekarang sedang menjelajah ke seluruh negeri Selangor dan menceritakan yang dia berjaya membawa keuntungan yang lebih besar kepada PKNS pada tahun 2011 iaitu RM 400 juta berbanding dengan RM 196.6 juta pada tahun 2010 dan RM 166.1 juta pada tahun 2009.

Tujuannya, supaya semua orang tahu dia seorang yang hebat dengan harapan dia akan terus dikekalkan dalam PKNS supaya dapat merompak dengan lebih banyak lagi.

Bagaimana PKNS boleh catat keuntungan RM 400 juta tidak pula diceritakannya. Dari mana sumber pun tidak pula diceritakan juga.Seluruh Selangor telah ditipu oleh bapak perompak PKNS.

Yang sebenarnya PKNS tidak mencatat apa-apa keuntungan pada tahun 2011 kerana semuanya telah dirompak oleh Othman dan PKR.

Keuntungan RM 400 juta yang diumumkan oleh Othman itu bukan dari hasil usahanya, tetapi dari hasil menjual harta dan saham PKNS yang telah sedia ada.

Othman telah menjual tiga bangunan PKNS, Kompleks PKNS Shah Alam, SACC Mall Shah Alam dan Menara PKNS Petaling Jaya dengan harga RM 275 juta. Kemudian menjual saham PKNS di dalam KESAS sebanyak RM 140 juta.


Hasil daripada penjualan itulah yang Othman katakan PKNS dibawah pentadbirannya mencatat akan mencatat keuntungan RM 400 juta pada tahun 2011.

Kalau begitu caranya, sesiapa sahaja yang dilantik sebagai Pengurus Besar PKNS boleh mencatatkan keuntungan yang sebegitu. Tak perlu kerja kuat untuk catat keuntungan, cukup dengan menjual segala apa harta yang ada.



Kalau tak percaya, Khalid Ibrahim boleh lantik Wak sendiri sebagai Pengurus Besar PKNS, kemudian Wak jual segala harta yang ada , nescaya PKNS boleh catat keuntungan lebih besar pada tahun 2012.

Sampai bilakah rakyat Selangor harus ditipu oleh bapak-bapak penyangak dan penipu ?
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MALAYSIA KRITIS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger