Home » » HANNA YEOH & TERESA KOK DAJJAL MENGKRISTIANKAN MALAYSIA BERSAMA PAS & PKR

HANNA YEOH & TERESA KOK DAJJAL MENGKRISTIANKAN MALAYSIA BERSAMA PAS & PKR

Written By LAILANATASHA on Tuesday, May 10, 2011 | 5:47 PM



DAP memang merancang untuk membentuk Koloni Kristian dalam Negara dan target utama mereka adalah Sarawak dan ini lah yang berlaku sepanjang kempen Pilihanraya Negeri yang lalu di sarawak.

Untuk makluman semua DAP menjanjikan kepada penganut Kristian bahawa jika Pakatan rakyat menang pada PRN Sarawak tempoh hari maka mereka Kerajaan Baru Pakatan Rakyat akan menukar agama rasmi negeri Sarawak kepada Kristian.

Usaha penyebaran menjadikan Agama Kristian sebagai agama rasmi di Sarawak di jalankan oleh DAP dan ini di lakukan secara terang terangan. Organisasi OHMSI (Oriental Hearts and Mind Studies) merupakan sebuah pertubuhan yang merupakan penyebar dan menjadi alat kepada agenda DAP.



Siapa individu yang berada di belakang Pertubuhan OHMSI ini? Penaung dalam mengerakkan OHMSI ini adalah Teresa Kok dan Hanna Yeoh.



Bukan Jeff Oi sebagaimana yang Big Dog maksudkan tapi Teresa Kok dan Hanna Yeoh lah yang mengerakkan OHMSI sebagai nadi menjadikan Kristian agama rasmi Sarawak.


Sebab itu Jeff Oi melenting dengan kebodohan Anjing Besar kerana yang sepatutnya di Terjah adalah Teresa Kok dan Hanna Yeoh dan pertubuhan yang kononya bebas OHMSI. Memang DAP mempunyai agenda besar dalam hal ini namun  DAP juga berpijak di bumi yang nyata kerana mereka tahu Semenanjung ini tidak akan dapat di tawan mereka dengan menjadikan sebuah Negara Islam.
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MALAYSIA KRITIS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger