Home » » DAP CELAKA ANJURKAN BERSIH UTK HANCURKAN MELAYU DAN ISLAM

DAP CELAKA ANJURKAN BERSIH UTK HANCURKAN MELAYU DAN ISLAM

Written By LAILANATASHA on Monday, August 8, 2011 | 1:51 PM


Lim Guan Eng,rasis sosialis chauvanis dalam perutusannya beliau bertarikh 10/6/11 kepada semua pemimpin DAP menyatakan 'bersih akan mengadakan satu perhimpunan besar pada 9/7/11.Oleh kerana DAP telah memainkan peranan penting dalam penubuhan gerakan ini pada tahun 2006, jawatankuasa eksekutif pusat telah memutuskan untuk memberi sokongan padu kepada perhimpunan besar ini.

Dengan ini kita menggalakkan semua ahli untuk menyertai perhimpunan ini,peruntukan telah disalurkan kepada rakan kita PAS untuk membantu menyelaraskan peserta.Perhimpunan bersih pada tahun 2007 telah berjaya & memberi kesan besar kepada tsunami politik dalam PRU 2008.Marilah kita bersama sama menjayakan perhimpunan ini agar ia dapat turut menentukan hala tuju PRU akan datang'

Kemudian satu lagi perutusan dikeluarkan 3 hari sebelum perhimpunan Bersih mengarahkan agar ahli DAP tidak turun kerana telah mendapat pengesahan daripada rakan pakatan PAS bahawa komitmen untuk menurunkan seramai mungkin penyokong mereka.


Pakatan merancang mengadakan rusuhan haram Bersih bukanlah untuk menuntut satu pilihanraya seperti mana terdapat 8 tuntutan mereka.Pemimpin pakatan menyedari 8 tuntutan itu hanyalah sebagai kosmetik untuk menghasut rakyat.Mereka menyedari 8 tuntutan itu hanyalah skrip rekaan semata mata.

Sebaliknya mereka turun berdemo dan merusuh semata mata mahu mengulangi tsunami politik seperti mana yang berlaku pada PRU12.DAP menjadi teraju utama bersih tetapi PAS yang jadi pak turut.Guan Eng kononnya seru ahli DAP hadir,tetapi berapa ramai yg hadir?. Guan Eng hadir ke?

Ahli khawarij PAS tak sedar ke mainan DAP,atau mereka memang rela menjadi kaldai tunggangan ultra kiasu DAP?-pisau
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MALAYSIA KRITIS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger