Home » » KELANTAN TEMPAT PEMBUANGAN ALQURAN

KELANTAN TEMPAT PEMBUANGAN ALQURAN

Written By LAILANATASHA on Wednesday, September 28, 2011 | 9:10 AM



Nak Buang Al-Quran, Pergi Lah Ke KELANTAN...


Negeri yang mengaku sebagai serambi makkah sekali lagi mencatat rekod baru, kalau dulu negeri yang nik aziz kata tempat turunnya wahyu ni menduduki ranking pertama penghidap HIV AIDS di malaysia, semalam kita di kejutkan dengan berita, beribu-ribu naskah al-quran di buang di kandang lembu di sebuah kampung di bachok kelantan.

Mana perginya kesedaran pemimpin pas tentang kesucian al-quran ini? mereka mesama tarafkan al-quran dengan lembu dikandang, masyaallah.... tapi kita tak hairan kalau al-quran mereka sama tarafkan macam lembu, kalimah ALLAH pun mereka boleh gadaikan untuk kristian pakai, inikan pulak al-quran yang hanya di perbuat dari kertas...


Inilah Dia Level Pemikiran Penyokong Pembangkang...


Level pemikiran atau IQ penyokong pembangkang memang rendah, aku rasa beruk chimpanzee pun lebih cerdik dari puak-puak ni, hari tu ceramah pas di seremban tak dapat sambutan mereka salahkan perkas,malah ada seorang tu, mak dia pregnant pun dia kata ini perkasa punya pasal.

Tengok komen-komen dalam portal anti islam dan anti melayu, malaysiakini, berita gereja di serang bom di solo jawa tengah pun mereka salahkan perkasa. ada je jalan mereka untuk mengaitkan perkasa, ada yang menyokong pulak tu...

Nah korang baca sendiri komen-komen bodoh dari penyokong pembangkang yang sedia bodoh ni...
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MALAYSIA KRITIS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger