Home » » MAHASISWA GAY & SYIAH PENYOKONG ANWAR YG SAMA FAHAMAN

MAHASISWA GAY & SYIAH PENYOKONG ANWAR YG SAMA FAHAMAN

Written By LAILANATASHA on Wednesday, December 21, 2011 | 2:01 PM

CYBER FORENSIC !! ADA KETUA PELAJAR ALIRAN SYIAH BERSAMA ADLI MABUK?!!




Kes Adam Adli dan rakan-rakannya yang berarak ke PWTC boleh dijadikan contoh yang sangat baik apa akan jadi jika AUKU dimansuhkan...Kita boleh nampak kenapa Anwar beria-ia sangat menghasut mahasiswa-mahasiswa ini untuk mengadakan DEMO memansuhkan AUKU..

Sebabnya anak-anak muda yang sedang menuntut berdarah panas, suka memberontak. Jadi lebih mudah untuk termakan hasutan dan dipengarui untuk melakukan perkara-perkara diluar jangkaan berbanding dengan orang yang sudah berkerjaya ataupun yang sudah berkahwin..mereka lebih memikirkan keluarga, kerjaya, duit dan masa depan mereka jika berlaku sesuatu yang tidak diingini...tak ramai yang nak menyusahkan diri berdemo sana sini sebab sibuk dengan kerja atau keluarga masing-masing.

Jadi sanggupkah kita sebagai orang Melayu/Islam terutamanya bagi ibu bapa yang mempunyai anak-anak di universiti melihat masa depan anak-anak muda ini tergadai.?? Nasihat EP belajarlah dulu bagi habis..bukannya lama pun..3 atau 4 tahu saja..Selepas itu tiada siapa pun nak menghalang sekiranya nak berpolitik...

tqAAKJ
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MALAYSIA KRITIS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger