Home » » AZHAR IDRUS USTAZ PALSU??

AZHAR IDRUS USTAZ PALSU??

Written By LAILANATASHA on Friday, January 20, 2012 | 1:31 PM

VIDEO BUKTI AZHAR IDRUS BUAT SIRI JELAJAH CERAMAH BURUKKAN ULAMA MUDA ?!! BUKTI AZHAR IDRUS TAK MAMPU BUKA KITAB ILMIAH !!





Azhar hanya buka kitab bab air sembahyang 5 minit je kot..lepas tu dia mula mengecam siapa saja yang lebih ILMU darinya..maklumlah dia hanya bertalaqi dengan guru pondok..tu pun dia yang cerita..ntah ya ntah kelentong..dok rok cetong mung zahar !!

Aku malas nakk ulas hal peibadi azhar ni..cukuplah sekadar aku nyatakan bahawa azhar hanya pandai kutuk dan auta taik saja dengan kata orang lain sesat..boddo..haram..masuk neraka dan sebagainya..semuanya buruk kalau orang tu lebih darinya..
Aku malas nak ulas kes orang kampung jumpa beliau dalam tandas wanita seperti yang d dakwa sanggah tok janggut :

Bagi aku senang cerita..bila ULAMA yang punyai hati yang tawadduq..mereka tak takut langsung untuk berdepan dengan siapa saja dalam DISKUSI ILMIAH !!
TENGOK VIDEO NI..AZHAR KECUT DAN TAKUT BILA D TANYA ADAKAH BELIAU SANGGUP BERTEMU 4 MATA DENGAN ULAMA MUDA UMNO ?? HAHAHA AKU NAK GELAK DULU LA DERR..AZHAR TAK DE TELOR..U KNOW Y ? ehh melalut omputeh laa plak ambo hehe..ILMU tak se LEVEL menyebabkan azhar boddo kecut dan takut...
Bersambung..azhar idrus dok rok chetong kah kah kah...orang tanya bab lain dia alih isu lain dalam keadaan gelabah dan mula melalut kata Ulama UMNO kata yusuf qadarawi..nik aziz..keluar bab sifat 20 dan macam-macam haha gong jugok mung ni zahar..
Tunjukla bukti ULAMA MUDA UMNO tuduh orang..mereka tak serupo mung..suka jatuhkan hukum NERAKA..mung kang suka baca blog dan keluarkan fatwa karut..aii rasa nak ludoh wehh hahahahaa
bersambung esok insyaallah....TELAN WALAU PAHIT !!
tq-aakj
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MALAYSIA KRITIS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger