Home » » MB SELANGOR SAHKAN SIFAT SEMULAJADI PEMIMPIN PAKATAN MEMANG BIADAP DAN KURANG AJAR ?

MB SELANGOR SAHKAN SIFAT SEMULAJADI PEMIMPIN PAKATAN MEMANG BIADAP DAN KURANG AJAR ?

Written By LAILANATASHA on Wednesday, April 18, 2012 | 7:57 AM

         

MB Selangor anggap isu mempersendakan raja-raja Melayu  itu remeh kerana yang memperlekehkan raja-raja Melayu itu merupakan pemimpin pakatan HARAM seperti  Adzmin Ali Tian Chua dan lain-lain.

Dan merupakan satu perkara biasa kerana pemimpin pakatan HARAM memang kebiasaannya bersikap kurang ajar dan biadap.

Moga Allah jauhkan Malaysia tercinta ini dari diperintah oleh pemimpin pakatan HARAM yang biadap kurang ajar dari segala segi.


SHAH ALAM 17 April - Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim (gambar) menganggap dakwaan perbuatan mempersendakan raja-raja Melayu melibatkan pemimpin pakatan pembangkang yang hadir pada istiadat pertabalan Yang di-Pertuan Agong XIV, Tuanku Abdul Halim Mu'adzam Shah di Istana Negara baru-baru ini sebagai isu remeh.

Beliau berkata, perkara itu sengaja diperbesarkan bagi tujuan politik dan ia tidak sepatutnya dibangkitkan ketika rakyat sedang bergembira meraikan pertabalan Seri Paduka Baginda.
Justeru, beliau berkata, sekiranya ada keperluan, pihaknya sedia menghadap Seri Paduka Baginda bagi menjelaskan kedudukan sebenar.

"Semua jemputan yang menghadiri istiadat itu hadir dengan penuh hormat takzim ke bawah Duli Tuanku Seri Paduka Baginda Yang di-Pertuan Agong yang menjadi tempat berpayung seluruh rakyat Malaysia tanpa mengira kaum, agama dan ideologi politik.
...
tq-bernama
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MALAYSIA KRITIS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger