Home » » SURAT ANAK ANGGOTA POLIS!! KEKESALAN PERWIRA NEGARA DIPANGGIL ANJING KERANA DASAR PAKATAN MENGANGKAT MARTABAT PENJENAYAH TAPI MENJATUHKAN MARUAH ORANG YANG BERJASA

SURAT ANAK ANGGOTA POLIS!! KEKESALAN PERWIRA NEGARA DIPANGGIL ANJING KERANA DASAR PAKATAN MENGANGKAT MARTABAT PENJENAYAH TAPI MENJATUHKAN MARUAH ORANG YANG BERJASA

Written By LAILANATASHA on Wednesday, May 2, 2012 | 8:21 AM


HAKIKAT PEGANGAN PAKATAN HARAM ADALAH MELETAKKAN SESIAPA SAHAJA YANG BERJASA DAN MELAKUKAN KEBAIKKAN KE TEMPAT YANG AMAT HINA. MODUS OPERANDI MEREKA AKAN MEMBELA PARA PENJENAYAH HINGGA KETITISAN DARAH YANG TERAKHIR.

DALAM PERISTIWA BUKIT KEPONG, PARA ANGGOTA POLIS YANG TERKORBAN DICEMUH MANAKALA KOMUNIS PULA DI ANGKAT SEBAGAI WIRA NEGARA.

TIDAKKAH KITA MERASA PELIK DENGAN SEMUA SENARIO INI? MAKA TIDAK HAIRAN LAH MENGAPA PAKATAN HARAM MENGGELARKAN PARA ANGGOTA POLIS SEBAGAI ANJING KERANA MEREKA TIDAK SUKA PADA KEBAIKAN. KEJAHATAN MERUPAKAN AGENDA UTAMA PAKATAN HARAM.

Surat terbuka dari seorang anak polis yang menuntut di IPTA tempatan :

Assalamuailaikum dan salam sejahtera

Sahabat-sahabat mahasiswa UUM sekalian,

Saya juga seperti kalian, mengambil berat apa yang berlaku pada hari semalam.

Jujur saya katakan, mereka keterlaluan, keterlaluan dalam erti kata menggelar Polis sebagai Anjing, melakukan provokasi dan sebagainya.

Saya anak Polis, apa salah Polis sehinggakan sahabat saya menggelarkan POLIS itu zalim, anjing!! Setiap yang polis lakukan itu kerana tugas mereka! Tugas menjaga keamanan. Hinakah pekerjaan ayah saya sebagai seorang POLIS??

Sedangkan sahabat-sahabat UUM ada yang menuduh polis zalim, kejam, berhati anjing dan sebagainya, pernahkah sahabat fikir yang dipanggil anjing itu adalah ayah saudara? Pernah?? Saya mohon maaf, saya percaya mahasiswa UUM tiada yang terlibat.

Cuma inilah luahan saya selepas membaca berita di Harakah Daily, dan sebagainya. Adakah apa yang dinyatakan oleh Tuan Guru sebagai mengikut arahan? Adakah arahan itu termasuk menggelar polis anjing, merosakkan harta benda semua? Saya percaya tidak. Namun apabila disebut demostrasi perkara ini tak kan terlepas.

Mohon sahabat-sahabat sedar perjuangan seorang anggota polis. Andai sahabat terus menggelarkan mereka anjing, saya tiada pilihan untuk bangga diri saya sebagai anak anjing. Kerana Anjing yang dipanggil oleh pihak tertentu itu lah orang yang sentiasa sebelum tidurnya memikirkan mengenai ketenteraman awam.

Maafkan saya andai surat ini mengecilkan hati sahabat sekalian.

Terima Kasih kerana menyiarkan surat saya.


Tq-aakj

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MALAYSIA KRITIS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger