Home » » PAKATAN HARAM MURTAD?

PAKATAN HARAM MURTAD?

Written By LAILANATASHA on Thursday, November 15, 2012 | 12:12 PM




Nurul Izzah mengeluarkan kenyataan bahawa Rakyat tidak seharusnya dipaksa menganut agama tertentu dan perkara ini juga patut terpakai kepada orang Melayu.  “Apabila anda bertanya saya, tiada paksaan dalam beragama…bagaimana seseorang itu boleh berkata, maaflah, ini (kebebasan beragama) hanya terpakai kepada orang bukan Melayu, ia sepatutnya diguna pakai secara sama rata,” kata Nurul Izzah.Beliau berkata demikian pada forum bertajuk “Negara Islam: Versi Mana;Tanggungjawab Siapa?” di Subang Jaya, Selangor pada 3 Nov.



Menurut Mufti Perak Tan Sri Harussani Zakaria akidah Nurul Izzah itu telah rosak dan telah keluar daripada pegangan akidah sebagai seorang Islam. Maka dengan itu Beliau menasihatkan supaya anggota Parlimen Lembah Pantai Nurul Izzah Anwar bertaubat serta memohon keampunan daripada Allah SWT serta menarik kembali kenyataannya berhubung kebebasan beragama pada sebuah forum di Subang Jaya baru-baru ini.
Seluruh pengikut pemimpin Parti Keadilan Rakyat (PKR) terbabit yang menyokong serta bersetuju dengan kenyataan yang dikeluarkan itu kerana ia adalah berdosa besar. Dengan ertikata lain mereka telah jatuh syahadah dan wajib bertaubat.

SD amat musyhkil tentang akidah para pemimpin PKR ini kerana telah banyak kenyataan dan pegangan mereka sememangnya lari dari akidah Islam.  Anwar Bin Ibrahim sendiri pernah menyamaratakan agama kafir dengan Islam yang mulia.


Tambahan pula sokongan mereka yang tidak berbelah bahagi terhadap seks bebas LGBT yang mana turut melibatkan PAS dan PKR menunjukkan kesongsangan pegangan akidah mereka dari Islam yang mulia.



Kenyataan yang berterusan dari Nik Aziz yang sentiasa bercanggah dengan akidah seperti

1. NIK AZIZ MENGHINA ISLAM BILA MENUDUH SEMBAHYANG ITU DEMO BANTAHAN TERHADAP ARAHAN ALLAH S.W.T
KITA SOLAT ATAS KEPATUHAN KITA PADA PERINTAH ALLAH S.WT YANG MEWAJIBKAN SOLAT 5 WAKTU…BAGI NIK AZIZ YG TELAH  HANCUR AKIDAH.. SEMBAHYANG ITU MERUPAKAN BANTAHAN TERHADAP ALLAH S.W.T…http://www.youtube.com/watch?v=MfRlBMSFeU4


2. NIK AZIZ MENUDUH NABI MUHAMMAD S.A.W LAHIR SEPERTI MAMAT-MAMAT YANG LAINsemasa Rasulullah s.a.w. berada di dalam kandungan bondanya, Aminah, beliau tidak merasa susah sebagaimana dialami oleh ibu-ibu yang hamil.Kehamilannya disedari melalui perkhabaran malaikat yang datang kepadanya ketika beliau sedang tidur. Malaikat mengatakan bahawa beliau telah mengandungkan seorang Nabi dan Penghulu kepada seluruh umat manusia.Selain itu kehamilannya ditandai dengan haidnya terputus dan berpindahnya cahaya daripada wajah Abdullah ke wajahnya.


Pakatan haram juga cuba mempengaruhi umat Islam melalui penceramah mereka yang tidak bertauliah. Begitu banyak ajaran sesat yang telah dibawa oleh Azhar Idrus ini.http://azmykelanajaya.blogspot.com/2012/06/xklusif-patutlah-azhar-idrus.html

Semua rakyat Malaysia Amnya dan rakyat Selangor khasnya diseru memulaukan pakatan haram dari agenda kehidupan kita bagi memastikan akidah kita selamat dunia akhirat.

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MALAYSIA KRITIS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger