Home » » Wartawan Malaysiakini Cuba Cetus Kekecohan Di Persidangan UMNO.

Wartawan Malaysiakini Cuba Cetus Kekecohan Di Persidangan UMNO.

Written By LAILANATASHA on Thursday, November 29, 2012 | 10:49 AM





"UMNO Anjing, UMNO Sial, UMNO bla bla bla...............

Itulah sedikit sebanyak kata kata cacian dan makian oleh beberapa orang wartawan portal PEMBANGKANG yang terdiri dari Malaysiakini, Harakahdaily, Keadilan Daily, The Malaysian Insider serta jentera cybertroopers pencacai pembangkang ekoran kawalan ketat untuk masuk ke Dewan Merdeka malam tadi.

Segala cacian dan makian mereka pihak pembangkang ini turut mendapat reaksi dari pimpinan pembangkang dengan menyatakan Persidangan UMNO 2012 kali ini membuktikan UMNO menyekat kebebasan bersuara dan bersikap prejudis kerana tidak memberikan portal pembangkang ruang melaporkan berita.
Petugas Media Melalui Pemeriksaan
pihak urusetia UMNO

Gomo naik sawan yang hampir hampir nak kena sawan Babi bila dapat tahu kenyataan tidak puas hati pihak pembangkang dalam isu liputan Persidangan UMNO 2012 ni. Naik sawan sebab selama Gomo menceburi Politik Gomo tak percaya langsung dengan kebijaksanaan wartawan dan juga portal pembangkang ni. Kalau ada wartawan pembangkang yang baik melaporkan berita sekalipun pastinya editor mereka akan mengubah menjadi cerita yang tidak betul dan itu semua kita sudah maklum selama ini.

Ini rumah UMNO maka suka hati kami lah pihak UMNO nak bagi PAS MEDIA kepada pihak wartawan mana sekalipun. Malah Gomo juga difahamkan dalam ketegasan pihak urusetia UMNO ini mereka masih lagi bertoleransi dengan wartawan pembangkang dengan memberikan 2 PAS MEDIA kepada wartawan JUNIOR Malaysiakini.
 
Perwakilan UMNO Melalui Pemeriksaan
Pihak Urusetia UMNO

Tidak cukup dengan itu ada wartawan pihak pembangkang yang tidak mendapat PAS Media yang berlegar sekitar persidangan UMNO ini berlangsung tidak dihalau oleh pengawal keselamatan. Pihak UMNO tidak menghalang mereka masuk sekitar perkarangan PWTC melainkan tempat tempat yang dikhaskan kepada petugas media dan perwakilan.

 Tidak Melepasi Pemeriksaan Dan Tidak Dibenarkan Masuk

 
 Melepasi Pemeriksaan Dan Dibenarkan Masuk

Itulah kebijaksanaan UMNO yang tidak kejam sepertimana yang dilakukan oleh media pembangkang selama ini. Pihak pembangkang sewaktu program mereka berlangsung cukup kejam dengan para wartawan sampaikan pilih bulu untuk membenarkan wartawan membuat liputan.

Rakyat boleh nilai kebebasan media yang UMNO terapkan selama ini, malah sehingga ke hari ini dengan kebebasan media yang ada portal pembangkang bagaikan dirasuk syaitan dengan menjalankan kerja jijik mereka melemparkan fitnah berbagai jenis ke atas pimpinan UMNO dari masa ke semasa. Apakah itu semua mereka pihak pembangkang masih menyatakan UMNO menyekat kebebasan media?
 
Cuak wartawan ni takut tak lepas masuk. He he he

Tidak dinafikan kawalan ketat sepanjang Persidangan UMNO 2012 ini berlangsung sedikit sebanyak merencatkan liputan petugas media yang ada. Namun ini semua dilakukan demi kebaikkan agar perjalanan Persidangan UMNO 2012 berjalan dengan lancar tampa masaalah.

Malah bukan sahaja petugas media yang terpaksa menghadapi kawalan ketat oleh pihak urusetia UMNO, para perwakilan dan ahli UMNO tampa mengira jawatan dalam parti turut menerima nasib yang sama apabila tidak sewenang wenangnya dibenarkan masuk ke sesuatu tempat.Segala pintu dewan mempunyai sistem pengimbas bagi memastikan hanya yang berdaftar sahaja dibenarkan masuk.
Timbalan Presiden UMNO Turut Melalui Proses Pemeriksaan
Pihak Urusetia UMNO

Gomo menyambut baik apa yang dilakukan oleh pihak Urusetia UMNO kali ini demi memastikan Persidangan UMNO 2012 ini berjalan dengan lancar dan jayanya. Ini rumah UMNO maka UMNO lah juga yang berhak menentukan siapa yang boleh ataupun tidak boleh masuk.
Makcik tu pun nak jadi wartawan jugak.... He He He

Buat puak pembangkang terutama pencacai Cybertroopers mereka yang masuk ke PWTC bagi mencari modal modal untuk menyebarkan propaganda jahat kami mengalu alukan kehadiran anda. Tapi ingat wahai pencacai pembangkang, jangan sampai tertangkap kerana bila dah tertangkap hehehe.... kita kerat KOTE tu..hahaha.
Ramai perwakilan pemuda mahukan aweks ni Periksa Kad Perwakilan Mereka.
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MALAYSIA KRITIS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger