Home » » PKR LANTIK CALON ROSAK AKHLAK JADI CALON

PKR LANTIK CALON ROSAK AKHLAK JADI CALON

Written By LAILANATASHA on Thursday, April 4, 2013 | 9:14 PM



Kehebatan pakatan haram dari segi rosak akhlak dan masih diagungkan oleh kepimpinan mereka sememangnya tidak boleh disangkal lagi. Kini  angin bertiup amat kencang katanya Saharudin 'Lan' juga bercita-cita nak jadi calon PRU13. Kedai kopi digegarkan bahawa beliaulah wakil Anwar di bahagian Utara.
Saharudin yang merupakan Ketua Penerangan Pkr Merbok walaupun "tertangkap" dengan aksi yang memalukan diri dan keluarganya  mula membuka mulut mempertahankan diri. Menurutnya aksi lucah dan jijik itu perkara lama, seolah-olah dosa yang kita lakukan bila terlalu lama maka kiranya dah tak berdosa lagi.
Manusia yang dalam hatinya busuk akan cuba jadikan benda yang buruk itu baik danyang hina itu mulis dan terburuk d sisi Allah bila cuba junjung manusia yang berakhlak buruk mampu menjadi IMAM !! 
Nabi saw bersabda bahawa akhlak terbaik adalah akhlak dalam solat. Baik solatnya maka baiklah akhlak di luar solat maka keseluruhan anggota fokus ketika solat, ketika berhadapan dengan Allah swt  samada ianya IMAM atau MAKMUM !!
Saharudin "Lan", masih sibuk ke sana ke mari melobi untuk kekal sebagai Ahli Majlis dan juga supaya kekalkan jawatannya.
Namun apabila Saharudin membandingkan dosanya dengan dosa Anwar,  Azmin dan Elizabeth Wong maka rakyat yang waras akan dapat menilai betapa buruknya akhlak pemimpin pakatan haram
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MALAYSIA KRITIS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger