Home » » PAS Gila Politik Sanggup Bersandiwara

PAS Gila Politik Sanggup Bersandiwara

Written By LAILANATASHA on Friday, July 5, 2013 | 11:02 AM


pas kafir
Sandiwara cuba dimainkan oleh PAS melalui Nik Abduh apabila menyedari  bahawa rakyat   telah muak dengan penipuan PAS yang selama ini mempergunakan dan mempermainkan agama Islam .  Sejak beberapa tahun yang lepas PAS bersama dengan Pakatan telah terlibat secara langsung dalam  perhimpunan  haram“Bersih” bersiri yang mendokong dan memperjuangkan lesbian, gay, biseksual dan transgender( LGBT). Mereka mendesak kerajaan Barisan Nasional mengiktiraf LGBT dan memberikan hak yang sama kepada golongan yang dilaknat ini.

Dengan rasa yang tidak tahu malu, sekarang ini PAS berlakon menggesa Kerajaan supaya tidak sesekali tunduk kepada tekanan pertubuhan hak asasi manusia terutama dari luar khususnya berhubung pelaksanaan hak menukar agama dalam kalangan penganut Islam dan kebebasan amalan lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT).

Ironinya, PAS telah memecat Datuk Hassan Ali yang memerangi murtad dan penjualan arak di kawasan majority Melayu. Sekarang PAS berpura-pura mahu kerajaan memerangi murtad dan LGBT. Nik Mohamad Abduh Nik Abdul Aziz (Pas-Pasir Mas)  dalam sandiwaranya berkata, penentangan terhadap tuntutan itu penting bagi memastikan kesucian Islam sebagai agama Persekutuan terus terpelihara selain tidak mahu umat Islam tempatan, rakyat keseluruhan serta pembangkang dicemari nilai negatif.

Seterusnya baca di sini
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MALAYSIA KRITIS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger