Home » » PRK Sg Limau : Puas DiHina Cerca Manipulasi Pula Nama Azizan Dlm PRK

PRK Sg Limau : Puas DiHina Cerca Manipulasi Pula Nama Azizan Dlm PRK

Written By LAILANATASHA on Thursday, October 31, 2013 | 8:34 AM


Manusia mati tinggalkan nama !!

Terima kasih sahabat Utara kerana kirimkan foto-foto yang ada d sini..lihatlah sendiri parti yang lacurkan agama demi kemewahan hidup pemimpin parti..yang ada dalam kepala ejen iblis ni hanya satu..bodohkan semua ahli dan pastikan mereka hidup kaya raya selamanya..

Menurut sahabat ambo dari utara.inilah keadaan kubur arwah Ustaz Azizan, Ketua Pas Kedah yang juga Mantan Menteri Besar Kedah ketika Pas memerintah..bukan isu batu nesan yang ambo nak ketengahkan..soalnya..tidak ada seorang pun pemimpin Pas Kedah datang menziarahi kubur ini sejak dari hari penamaan calon pada hari itu..

Yang paling gila..baik Calon Pas maupun Mahfuss sebagai kepala jentera Pas Pilihanraya Kecil Dun Sg Limau..tidak datang lagi sejak arwah selamat d kebumikan.

Tambah gilaanya Pas ini, mereka hanya 'gunakan' foto arwah sepanjang kempen..bukan setakat guna foto..menipu dengan foto arwah pun puok kera ni buat..malah berbohong kononnya Calon adalah anak didik arwah..anak didik kot mana kalau Calon Pas adalah saudara rapat orang yang paling benci kat arwah iaitu Phahrolrazi, manusia Pas yang amat bencukan arwah ketika arwah menjadi Menteri Besar..siap minta arwah undur dari jawatan tersebut kerana arwah tak fit pegang jawatan tersebut.

Paling sadis..Pharolrazi bersama gengnya siap hina arwah ketika arwah d potong kedua kakinya akibat kencing manis..inikah manusia yang tonjolkan dirinya sebagai anak didik azizan?

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MALAYSIA KRITIS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger