Home » » SPRM Tunduk Pada Guan Eng Kes Salahguna Kuasa Beli Mercedes?

SPRM Tunduk Pada Guan Eng Kes Salahguna Kuasa Beli Mercedes?

Written By LAILANATASHA on Friday, January 10, 2014 | 4:00 PM

Photo: Gaya ketua menteri parking..dia peduli apa dengan rakyat dok memekik kes beli kereta mewah dgn harga diskaun misteri..sapa berani saman mangkok ni..kalau rakyat..dah kena saman tu..babi la guan eng..(admin)

PENING..sekejap kata siasat..lepas tu terbaca dalam portal sahabat ambo, mynewshub kata tak siasat..ehhh yang mana betul ni..aakj tulis d SINI sebab berpandukan laporan portal besar ni..klik d SINI

Yang bertambah pening..tarikh berita keduanya sama..malah dalam Sinar Harian pun sama..SPRM nafikan mereka siasat ke ni..!!

Kenyataan yang keluar dari mulut pegawai SPRM tu hanya kenyataan TIDAK SIASAT..sebab apa dia tak jelaskan..PELIK weHHH

Teringat kes Dato Seri Khir Toyo dulu, kalau tak silap tiada laporan bertulis dibuat pun..hanya 'bising' dalam akhbar tempatan..dan yang bising tu tu Adun Dap Selangor..kerana memekak pun SPRM siasat dan dakwa..betul ke?

UMNO Penang..BN Penang..tak nampak ke kes ni..jangan lihat dari sudut Kerajaan Negeri yang beli..lihat dari sudut HARGA DISKAUN yang pelik dan apa istimewa Guan Eng boleh dapat DISKAUN tu..

Dato Khir beli dengan duit dia sendiri..buat loan dengan bank..tapi sebab 'harga murah' dari pasaran maka seolah timbul ada perkara tersirat dan tersurat...maka beliau d dakwa..KES Guan Eng ni cukup ke SPRM dengar alasan bahawa ;

Diskaun RM100,000 ini diberikan oleh pembekal Mercedes-Benz di seluruh Malaysia, bukannya 'dealer’ Mercedes-Benz. Selain itu, tawaran ini diberikan kepada semua pembeli yang ingin membeli Mercedes-Benz S300L keluaran tahun 2012, bukannya kepada Guan Eng sahaja,” kata Datuk Mokhtar Mohd Jait, Pegawai Kewangan Negeri. Klik SINI.

Kenapa TAWARAN ini tiada d dada akhbar atau d mana saja media? kalau betul nak buat havoc marketing..IKLANKAN saja !!

Sedih bila fikir kalau Pemimpin UMNOBN d tuduh..ahli UMNOBN sendiri yang tumpang semangkok..ni bila duit rakyat d gunakan sewenangnya..UMNOBN sepi..macam mulut dah kena jahit..ishhh rasa nak ludoh wehHH !!





Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) menafikan laporan beberapa media portal bahawa agensi itu sedang menyiasat pembelian kereta Mercedes-Benz oleh kerajaan Pulau Pinang untuk Ketua Menteri, Lim Guan Eng.
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MALAYSIA KRITIS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger