Home » » Anwar naik angin pasal Omega-LATAH LA ANWAR ..BILA SUIS DIPETIK... MANA DIA NAK GAGAU JAM OMEGA EDISI TERHAD NI!!

Anwar naik angin pasal Omega-LATAH LA ANWAR ..BILA SUIS DIPETIK... MANA DIA NAK GAGAU JAM OMEGA EDISI TERHAD NI!!

Written By LAILANATASHA on Monday, April 11, 2011 | 7:48 PM

Kerana seorang wartawan Wanita Anwar Ibrahim mengamok sakan sampai membawa ke malam hari. Itulah yang berlaku apabila persoalan yang di tanya oleh seorang Wartawan Berkreabiliti Nik Suryani Megat Deraman GAGAL di jawap oleh Dato Seri Anwar Ibrahim.Bukan lah satu soalan yang sukar untuk Anwar Ibrahim menjawap soalan tersebut memandangkan seluruh rakyat Malaysia ingin mengetahui pekara sebenar yang berlaku di dalam kisah Video Seks yang membabitkan Anwar Ibrahim dan Pelacur China


Itu lah satu soalan yang jika benar Anwar Ibrahim tidak bersalah sudah pasti dengan tenang beliau dapat menjawapnya tampa perlu meninggikan suara dan memarahi Wartawan yang bertugas.

Anwar Ibrahim harus ingat kerja wartawan bukannya mudah dan memerlukan komitmen yang tinggi di tambah lagi dengan desakan pembaca dan penonton yang menginginkan sesuatu jawapan di jawap oleh mereka yang berkenaan.

Tidak ada salahnya wartawan Nik Suriani Megat Deraman bertanyakan soalan tersebut memandangkan isu Jam Tangan Omega itu sendiri pun di timbulkan sendiri oleh Anwar Ibrahim pada sidang Media yang pertamanya apabila menyatakan jam tangan Omega berada di dalam simpanan Kak Wan isteri Beliau.

Pada hari kelmarin isu Jam tangan Omega Hangat apabila Kak Wan isteri Anwar Ibrahim melenting apabila seorang wartawan bertanyakan di Mana Jam tangan Omega milik suaminya. Soalan yang sama dan bukannya sukar untuk Anwar Ibrahim menjawapnya malah kak Wan yang di katakan oleh Anwar Ibrahim telah menyimpannya juga sewajarnya membuktikan Jam tangan tersebut di dalam simpanan mereka.

Gomo lihat pada sidang Media semalam maka apa yang di ragui rakyat selama ini telah terbongkar. Anwar Ibrahim bertindak keterlaluan dalam menjawap soalan jam Tangan Omega miliknya dan begitu juga Kak Wan isteri Beliau yang turut melenting dengan soalan yang sama.

Rakyat harus jelas Kata Kunci kepada isu Video Seks ini tertumpu kepada Jam Tangan Omega. Jika Anwar Ibrahim dapat membuktikan bahawa Jam Tangan Omega berada di dalam simpananya maka Gomo yakin Rakyat akan menyebelahi Anwar. Namun jika sebaliknya Anwar Ibrahim harus menerima padah dari perbuatanya.

Wartawan Bukan Sampah yang selayaknya untuk Anwar Ibrahim Hina dengan sewenang wenangnya. Ingatlah tampa Wartawan siapa anda di dalam arus politik ini dan wartawan mewakili Rakyat dalam membicarakan sesuatu isu.
Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
April 12, 2011 at 5:30 AM

kalau jam tangan jenama Alpha, dia masih ada peluang. Tetapi jam tangan 'OMEGA', ITULAH ALAMATNYA kesudahan, penutup kisah Anwar Ibrahim. Watammat kalimatu....

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MALAYSIA KRITIS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger