Home » » ANWAR CUBA TAKLUK SARAWAK UTK YAHUDI LAKNATULLAH

ANWAR CUBA TAKLUK SARAWAK UTK YAHUDI LAKNATULLAH

Written By LAILANATASHA on Thursday, April 14, 2011 | 6:10 PM

Dana Asing Di Belakang Anwar Jajah Semula Sarawak ?

Clare Rewcastle Brown dan John Jaban tulang belkang Radio Free Sarawak


Penglibatan Peter John Jaban yang menguruskan operasi Radio Free Sarawak (RFS) sejak 2008 membuktikan terdapat saluran dana asing untuk menjajah semula Sarawak. Apatah lagi, stesen radio yang beroperasi secara rahsia dari London itu mendapat sokongan padu daripada seorang warganegara Britain, Clare Rewcastle Brown. Sudah tentu penglibatan Brown itu mengembalikan nostalgia silam tentang sejarah penjajahan 100 tahun ‘Raja Putih’ Dinasti Brooke dari Britain di bumi kenyalang itu.
Bukan secara kebetulan, Clare Rewcastle Brown adalah ipar kepada bekas Perdana Menteri Britain, Gordon Brown. Manakala Gordon Brown adalah rangkaian sahabat Datuk Seri Anwar Ibrahim di Britain.
Hubungan Anwar dengan Gordon Brown dibina sejak beliau menjawat Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan yang pernah satu ketika dilantik sebagai Pengerusi Komuniti Pembangunan untuk Bank Dunia dan IMF.
Tiada siapa yang menuduh, tetapi Anwar sendiri yang mengaku bahawa beliau adalah instrumen kepada regim Gordon Brown dalam wawancaranya bersama businessworld. Juga secara tidak langsung, Anwar mengakui beliau merupakan antara dalang penyaluran wang IMF ke Indonesia bagi menghadapi krisis ekonomi negara itu. Klik di sini
Businessworld – Factually, I was the chairman of the development committee of the World Bank and the IMF. I was instrumental in the regime of James Wolfensohn and Gordon Brown in the debt conciliation programme for highly indebted countries. When I was the finance minister, I had publicly said in Jakarta that when disbursing funds, we couldn’t impose conditionalities that cause hardships to people
Strategi Bermula di United Kingdom
Ini merupakan sebahagian daripada fakta sejarah. Sebaik sahaja Anwar dibebaskan dari penjara Sungai Buloh pada tahun 2004, beliau memilih United Kingdom sebagai pengkalan pertama dan utama.
Menjadi satu misteri, majoriti tokoh pelarian yang bermasalah di negaranya sendiri akan memilih United Kingdom sebagai pengkalan mereka. Hal ini berlaku kepada Salman Rushdie, Raja Petra Kamaruddin, Peter John Jaban, Anwar Ibrahim dan ramai lagi.
Al Gore, kawan rapat Anwar, apabila parti Demokratnya tewas kepada Parti Republikan pimpinan Bush di Amerika Syarikat memilih United Kingdom sebagai pengkalan untuk melarikan aset-aset hartanya yang berlindung di sebalik NGO bernama Generation Investment Management Group (GIM).
Mentor tersembunyi Anwar, George Soros, walaupun menyerang ekonomi Asia yang berpengkalan di Hong Kong, tetapi pengkalan utamanya tetap berada di United Kingdom.
Mike Billington, wartawan Executive Intelligence Review (EIR) dalam tulisannya bertajuk “British Empire Tool To Recolonize Malaysia” [klik di sini] mendedahkan Anwar Ibrahim dinaungi dan dicaturkan oleh dua Yahudi, Soros dan Al Gore yang berpengkalan di London dan kemudiannya diperluaskan lagi peranannya apabila dinaungi oleh Paul Wolfowitz, Yahudi berfahaman zionis dari Amerika Syarikat.
Menurut Billington, trio Yahudi ini yang menaungi, memberikan pendapatan, kedudukan, pangkat serta membiayai dana untuk Anwar melaksanakan missionarinya.
Untuk lebih memahami topik ini, sila baca laporan-laporan sebelum ini berkaitan dengan pakatan Yahudi menaungi karier politik Anwar berpengkalan di London. Klik di sini, sini, sini dan sini
Radio Free Sarawak (RFS) Sekadar Satu Simbol
Sekarang kita disajikan dengan Peter John Jaban yang sanggup mengabdikan dirinya dengan projek stesen radio missionari RFS, tetapi dalam masa sama difacebooknya terpancar kehidupan mewahnya yang dikelilingi oleh wanita-wanita mat salleh.
Kehidupan bebas, arak, perempuan menjadi cerminan dana yang besar disalurkan kepadanya untuk menguruskan satu operasi menawan minda rakyat Sarawak dan sekaligus berusaha kembali menjajah semula negara yang pernah dibelenggui oleh regim ‘Raja Putih’ Dinasti Brooke dari Britain itu.
Logikkah seorang DJ Radio seperti John Jaban mampu menyewa ramai perempuan-perempuan serta hidup berpoya-poya di luar negara sekiranya tiada dana yang besar di belakangnya yang kita tidak nampak ?
Kadang kala bermain satu persoalan di fikiran, kenapa semua ‘tool’ yang dikader dan ditaja oleh Yahudi, modus operandinya hampir sama, dibekalkan perempuan-perempuan cantik untuk aktiviti peyundalan dalam melaksanakan missionari. Selidiki foto-foto John Jaban, Raja Petra, Salman Rusdie bersama perempuan-perempuannya.
Barangkali kerana sudah terbiasa dengan layanan nafsu seperti itu, maka ia menjadi sebati dan menjadi sebahagian daripada gaya hidup, walaupun kader-kader itu telah kembali ke negara asalnya. Klip video seks yang dikaitkan dengan Anwar barangkali merupakan cerminan kehidupan Anwar yang tidak dapat ditonton semasa beliau menetap di United Kingdom dan Amerika Syarikat.
Memang sopan melihat badan John Jaban ketika berpakaian, tetapi watak sebenarnya sebagai jahat, gaya hidup free seks, bebas beragama akan terserlah apabila dipertontonkan badannya yang tidak berbaju.

Proksi Anwar Ibrahim Di Sarawak
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MALAYSIA KRITIS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger