Home » » ANWAR LAKNATULLAH - TANDA YG ALLAH TURUNKAN KEATAS MANUSIA LAKNAT YG BERNAMA ANWAR YG SANGGUP GADAI MARUAH , AGAMA DAN BANGSA

ANWAR LAKNATULLAH - TANDA YG ALLAH TURUNKAN KEATAS MANUSIA LAKNAT YG BERNAMA ANWAR YG SANGGUP GADAI MARUAH , AGAMA DAN BANGSA

Written By LAILANATASHA on Tuesday, April 12, 2011 | 3:25 PM



Zulkifli Noordin : Tanya Hati Tentang Petanda Allah Ke atas Anwar

AIDCNews – 12/04/11 – YB Datuk Zulkifli Noordin, Ahli Parlimen Bebas Kulim-Bandar Baharu meminta para penyokong PKR bertanyakan hati kecil masing-masing berkenaan enam perkara kejadian Allah swt ke atas Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Pertama : Anwar Gagal Jadi PM 16 September 2008
Anwar berjanji kepada dunia bahawa beliau akan membentuk kerajaan dan menjadi PM pada 16 September 2008, akhirnya pada tarikh tersebut janji itu tidak ditunaiNYA.
“Tidak pernah ke mike nak bertanya dalam hati kecil mike tu, kalau Anwar boleh bohong satu dunia pasal 16 Sept, dan langsung tidak menunjukkan rasa bersalah, apatah lagi bertaubat dan meminta ma’af, tidak mungkinkah dia boleh berbohong dalam hal-hal lain!!
“Kebenaran apa lagi yang mike tunggu untuk ALLAH hantar yop!!”, katanya.
Kedua : Anwar Dituduh Meliwat Pekerjanya Sendiri
Seorang pemuda bernama Mohd Saiful Bukhari Azlan mengadu diliwat oleh majikannya iaitu Anwar Ibrahim pada 26 Jun 2008. Kes itu masih berlangsung di Mahkamah Tinggi, Kuala Lumpur.
“Anwar yang temuduga Saiful, Anwar yang ambil Saiful bekerja, Anwar yang bayar gaji Saiful, Anwar yang bawak Saiful makan angin ke Hong Kong, Bangkok & Singapura (walaupun baru beberapa minggu bekerja sebagai “errand staff”), tau-tau Anwar tuduh Dato’ Sri Najib yang bersalah!!!
“Banyak solat hajat dibuat untuk melaknat Saiful. Sampai ada yang mintak biar Saiful cacat, gila, kena sopak, jadi sewel dan macam-macam lagi”, katanya dalam blognya, zul4kulim.blogspot.com. Klik di sini
Menurutnya, reaksi Saiful pula sebaliknya, selain membuktikan dirinya bercakap benar, dia dengan rela hati bersumpah dengan nama Allah dalam Masjid Wilayah Persekutuan mengadu dirinya diliwat Anwar, malah dia juga menunjukkan keinsafan dengan mengerjakan haji bersama ibu nenek tercinta dan berdoa di Gua Hira’ dan di hadapan Baitullah & Masjid Nabawi agar ditunjukkan kebenaran.
“Yang dok kelam kabut, dengan macam-macam caca merba dan pasembor, dengan macam-macam pembongkaran dimunculkan, ialah Anwar, bukan Saiful!.
“Tidakkah pernah mike nak bertanya dalam hati kecil mike yop, kenapa Anwar liat sangat nak bersumpah la’nat. Mengapa yang kelihatan semakin “dila’nat” bukannya Saiful tapi dia? Kebenaran apa lagi yang mike tunggu untuk ALLAH hantar yop!! “, katanya.
Ketiga : Anwar Enggan Beri DNA
Dalam kes pertuduhan meliwat Mohd Saiful Bukhari, pihak pendakwaraya telah mengemukakan pelbagai keterangan dan bukti, saksi, doktor, pakar kimia, pakar forensik, pakar DNA dan sebagainya.
Paling ketara adalah pembuktian kewujudan air mani, Lelaki Y dalam dubur mangsa. Untuk membandingkan siapakah Lelaki Y itu, pihak pendakwa memerlukan sampel DNA Anwar untuk perbandingan dengan Lelaki Y tersebut.
Namun Anwar tetap berkeras tidak menyerahkan sampel DNAnya meskipun beliau merupakan suspek utama.
“Tidak pernah ke mike nak bertanya dalam hati kecil mike tu yop, kenapa Anwar liat sangat nak bagi sampel DNA tu yop; sedangkan dia tidak rugi satu habuk pun jika menyerahkan sampel DNA tu kepada mahkamah jika dia yakin benar!
“Kebenaran apa lagi yang mike tunggu untuk ALLAH hantar lagi yop!”, katanya.
Keempat : Terbongkar Video Seks Bersama Pelacur China
“Dalam kes video klip terbaru, tak pasal-pasal manusia anugerah tuhan melenting kata itu bukan dia; walaupun tidak ada sesiapa pun yang tuduh dia, apatah lagi nak tuduh dia “menyudu” pelacur Cina tu.
“Anwar kata pada masa kejadian dia sedang sibuk bertweet, dan jam Omega yang dijumpai Datuk Eskay sebenarnya ada dengan isteri tercinta”, katanya.
Namun sehingga kini, Anwar dan Azizah gagal membuktikan mereka memiliki jam tangan Omega itu, sebaliknya, Eskay pula telah menyerahkan jam tangan Omega yang didakwa milik Anwar kepada pihak polis.
“Tidak pernah ke mike semua nak bertanya dalam hati kecil mike tu, kenapa twitter Anwar kosong daripada jam 09.30mlm-11.30mlm? Kenapa Anwar & Azizah liat sangat nak tunjukkan jam Omega spesial edition tu kalau betul ada dengan mereka?
“Kenapa Datuk Eskay rakan baik Anwar sendiri dedahkan videoklip ini? Kebenaran apa lagi yang mike tunggu untuk ALLAH hantar lagi yop!”, katanya lagi.
Kelima : Kenapa Peguam Bela Anwar Bukan Islam ?
Ketua Peguam Bela kes liwat II Anwar adalah Karpal Singh, sedangkan peguam ini pernah mendakwa di Parlimen dan dalam ceramah DAP di Hotel Federal, Kuala Lumpur pada tahun 1997 bahawa Anwar adalah peliwat.
“Dia (Karpal) yang ceritakan kepada pimpinan PAS sehingga mereka pangill dia “Anwar Al-Juburi”. Dia yang jadi loyer Azizan & Umi Hafilda. Dia yang desak Anwar bertaubat & letak jawatan setelah pembohongan 16 Sept terbongkar.
“Dan inilah Karpal yang sama yang mengisytiharkan “perang” terhadap Islam apabila menentang cita-cita PAS nak mendirikan sebuah negara Islam dan melaksanakan undang-undang Islam dengan perisytiharan “over my dead body”.
“Tidak pernah ke mike semua nak bertanya dalam hati kecil mike tu, kenapa Karpal penentang negara Islam ni beriya-iya nak jadi loyer Anwar? Adakah dia dan sekutu DAPnya ada agenda tersendiri? Adakah Anwar sudah berada dibawah cengkaman mereka? Kebenaran apa lagi yang mike tunggu untuk ALLAH hantar lagi yop!”, katanya.
Keenam : Kenapa Ramai Sahabat Anwar Meninggalkannya ?
Sejak daripada awal lagi, seorang demi seorang sahabat baik dan rakan karib serta orang kepercayaan Anwar meninggalkannya, yang semuanya atas sebab yang sama iaitu tidak percaya kepada Anwar, politikus yang rakus, cakap tak serupa bikin, hanya berminat nak jadi Perdana Menteri, punya masalah moral yang serius, dikhianati Anwar, pembohong dan lain-lain.
Antara yang telah meninggalkan Anwar adalah Professor Dr. Chandra Muzaffar, Zainur Zakaria, Ezam Mohd. Nor, Datin Saidatul, Anuar Shaari, Hajjah Aminah, Datuk Jefrey Kitingan, Roslan Kassim, Ng Lum Yong, YB Gobalakrishnan, YB Wee Choo Keong, YB Mohsin, YB Datuk Seri Zahrain, YB Dominique, Professor Dr. Uthman Muhammady, Dr. Mohd. Yusri, Datuk Syazryl Eskay, rakan-rakan pengasas ABIM, dan ramai lagi mereka yang terkenal dengan kewibawaan dan integriti yang baik.
“Dan kesemua mereka tidak duduk diam selepas meninggalkan Anwar, malahan sebaliknya hampir semua memilih untuk mendedahkan topeng sebenar Anwar, bak kata Datuk Seri Zahrain, “bagai raksaksa pelbagai wajah”.
“Dan sebaliknya yang masih merapati manusia anugerah tuhan ini ialah Michael Danby (MP pejuang gay Australia), Paul Wolfowitz (Yahudi yang menjadi akitek serangan Iraq/Afghanistan), Martin Indyk (Yahudi bekas Duta US ke Israel), James Wolfehnson (Yahudi bekas Presiden Bank Dunia), Al Gore (Yahudi bekas Naib Presiden US), William Cohen (Yahudi bekas Setiausaha Pertahanan US), Lim Kit Siang, Lim Guan Eng, Karpal Singh dan ramai lagi!
“Tidakkah pernah mike semua nak bertanya didalam hati kecil mike tu, kenapa ramai rakan baik dan kepercayaan Anwar lari dan kini menentang dia secara terbuka? Mengapa para gay, pejuang homoseks dan lesbian, para Yahudi & kafirun harbi kekal menyokong manusia anugerah tuhan -anwaraidc
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MALAYSIA KRITIS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger