Home » » ARTIS SERTAI UMNO KERANA UMNO PARTI TULEN YG MEMPERJUANGKAN NASIB ORG MELAYU... BUKAN SEPERTI ARTIS YG MENYERTAI PAS KERANA GAGAL MENDIDIK ANAK..

ARTIS SERTAI UMNO KERANA UMNO PARTI TULEN YG MEMPERJUANGKAN NASIB ORG MELAYU... BUKAN SEPERTI ARTIS YG MENYERTAI PAS KERANA GAGAL MENDIDIK ANAK..

Written By LAILANATASHA on Sunday, April 24, 2011 | 2:16 PM


Momentum kesedaran rakyat Malaysia untuk menolak Pakatan Rakyat pada Pilihan Raya Umum (PRU) akan datang kian memuncak apabila ratusan lagi di negeri Perak khasnya dalam Parlimen Ipoh Barat menyertai parti keramat orang Melayu iaitu UMNO. Yang paling seronok sekali dan merupakan satu sejarah dimana 3 artis yang paling terkenal iaitu Mamat Khalid, Dato' AC Mizal dan isterinya Datin Emylia Rosnaida turut sama menyertai UMNO.

YB Dato Hamidah Osman Exco kerajaan negeri Perak dan Ahli Majlis Tertinggi Umno berkata, UMNO adalah parti keramat orang Melayu, tidak ada parti lain selain UMNO yang mampu membela nasib orang Melayu. UMNO akan membela agama, bangsa dan tanahair dulu kini dan selama-lamanya.

Program Jom sertai Umno adalah anjuran Pergerakan Pemuda Umno Bahagian Ipoh Barat yang diketuai oleh saudara Syamsul Baharin Putra yang diadakan di Restoran Simpang Tiga Greentown Square, Ipoh.

Dato AC Mizal mnyerahkan borang keahlian UMNO kepada YB Dato Hamidah



Datin Emylia Rosnaida mnyerahkan borang keahlian UMNO kepada YB Dato Hamidah

Seramai lebih 500 ahli baru yang diterima masuk pada majlis tersebut. Penerimaan telah disempurnakan oleh YB Dato Hamidah Osman selaku Ahli Majlis Tertinggi UMNO Malaysia. Untuk artikel penuh klik sini

House PK: Aku paling seronok sekali bila Direktor yang paling aku suka dalam malaysia ni iaitu Mamat Khalid masuk UMNO! Kite bakor Yop! Tahniah la kepada semua yang telah menyertai UMNO semalam-parpukari
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MALAYSIA KRITIS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger