Home » » HAK ORG MELAYU TERGADAI DISELANGOR - CINA DAP SAPU HABIS.. CELAKA KOMUNIS NI

HAK ORG MELAYU TERGADAI DISELANGOR - CINA DAP SAPU HABIS.. CELAKA KOMUNIS NI

Written By LAILANATASHA on Sunday, April 24, 2011 | 2:41 PM


Terbaru kontraktor Cina bernama Lee Wye Wing mendedahkan bagaimana projek kecil kelas F di Selangor dibalun sepenuhnya oleh DAP dengan menggunakan syarikat setaraf bangkai bernyawa yang memiliki taraf bumiputra. Lebih menarik adalah Exco Tetap Pembangunan Kampung Baru dan Penyelesaian Kilang Haram Ean Yong Hian Wah (susah betul nak sebut nama cina celaka nie) menjadi dalang untuk menentukan nilai projek. Cukup menarik permainan DAP  bijak mempermainakan orang Melayu untuk menentang orang Melayu sendiri. Wye Wing sendiri mengaku depan pengerusi suruhanjaya, Tan Sri James Foong Cheng Yuen bahawa kebanyakan daripada projek kecil diberikan kepada syarikatnya dengan menggunakan nama syarikat bumiputera.

Kenyataan Wye Wing dipetik daripada Utusan Online mengatakan bahawa
''Semua kontrak diperoleh melalui kontraktor kelas F iaitu syarikat-syarikat bumiputera tetapi kerja-kerja dilakukan oleh syarikat saya. Saya tiada pilihan kerana projek kecil memerlukan kontraktor kelas F yang hanya terbuka untuk bumiputera sahaja.

''Syarikat-syarikat bumiputera turut mendapat bantuan pendahuluan daripada DAP tetapi mereka tidak tahu mengenai projek yang dijalankan kerana saya yang mengawal akaun syarikat,'' 

Adakah Anak Melayu Selangor masih dilena mimpi indah menunggu janji-janji manis Pakatan Rakyat sehingga terlepas pandang permainan DAP ini? Ini secara terang menunjukkan bagaiman kerajaan Selangor yang kononnya berkebajikan yang Menteri Besar adalah daripada PKR sekadar menjadi bonek kepada DAP.

Adakah kita tidak terfikir bahawa permainan busuk DAP ini adalah untuk membunuh ekonomi orang Melayu terutamanya di Selangor. PAS yang selama ini melalak mengatakan mereka juga memperjuangkan agenda Melayu hanya mampu membisu di Selangor. Masih belum sedarkah orang-orang PAS bahawa mereka telah diperbodohkan oleh DAP selama ini.
 
Kenyataan Wye Wing itu tidak boleh disanggah kerana itu kenyataan didepan Suruhanjaya sekira tidak betul boleh menyebabkan tindakan diambil.

Tidak perlu kita pertikaikan lagi agenda DAP di Selangor melainkan menidakkan hak dan keistimewaan kita sebagai orang Melayu. Sampahkan mereka sebelum anak cucu kita merana. Sebusuk-busuk BN-UMNO mereka masih berjuang untuk kepentingan orang Melayu tetapi sebusuk-busuk PKR dan PAS apa yang mampu mereka lakukan? Menjadi anjing belaan kepada DAP??-KITAGEMPUR


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MALAYSIA KRITIS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger