Home » » JAM OMEGA YG ANWAR CUBA PUTARBELITKAN.. DIMANA???

JAM OMEGA YG ANWAR CUBA PUTARBELITKAN.. DIMANA???

Written By LAILANATASHA on Saturday, April 2, 2011 | 2:38 PM

Lebih kurang macam nilah lambang yang ada pada jam tersebut

Rentetan dari pendedahan kawan wartawan aku yang telah menonton video tersebut, aku nak tambah sikit lagi apa yang telah dia ceritakan pada aku mengenai insiden tersebut. Tahukah 'china doll' yang dilanggani oleh Anwar telah mencuri jam OMEGA tersebut dikala Anwar sedang membersihkan diri dia setelah selesai melampiaskan nafsunya?

tersebut telah dicuri oleh China Doll tersebut, tetapi dia pulangkan semula setelah dia diberitahu bahawa ada kamera disitu. Detail lagi, aku tak mau cerita. Cuma persoalan yang timbul sekarang ni, dimanakah jam tersebut?

Menurut sumber yan boleh dipercayai, jam tersebut telah dihadiahkan kepada Anwar oleh Raja Arab Saudi. Ini bukan sebarangan jam, ianya adalah diperbuat dari emas tulen dan mempunyai logo diraja Saudi Arabia! Limited edition ni tau.

Anwar kata jam tersebut ada pada Wan Azizah! Betul ke Anwar? Kita nak tau jugak ni, kemana perginya jam yang sangat mahal tu? Betulkah ada pada Wan Azizah atau pada orang lain? Nak kata jam tu tak wujud kau sendir dah cakap bahawa jam itu ada pada Wan Azizah!

Aku nak mintak pada sahabat wartawan semua, apabila kamu semua berjumpa dengan Wan Azizah, tolong tanyakan pada beliau dimana jam OMEGA tersebut? Kita nak tahu apa jawapan Wan Azizah! Ingat, ini bukan jam biasa tetapi jam yang ada 'Saudi Arabia Royal Crest'

Takkan la Wan Azizah simpan jam tu lama sangat? Bukankah itu jam kesayangan Anwar?

Mana perginya jam tu? Ce cite, ce cite Wan Azizah oi

Kami tak sabar nak dengar penjelasan dari Wan Azizah ni..
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MALAYSIA KRITIS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger