Home » » 7 PEWARIS DAJJAL PKR JELAJAH SELANGOR TIADA MARUAH DIRI TAPI NAK NAIK KAN MARUAH ANWAR PELIWAT JUBUR.. MCMANA?? MCM KETAM AJAR ANAK BERJALAN LURUSKAN... MEMANG BADUTS OF THE YEAR

7 PEWARIS DAJJAL PKR JELAJAH SELANGOR TIADA MARUAH DIRI TAPI NAK NAIK KAN MARUAH ANWAR PELIWAT JUBUR.. MCMANA?? MCM KETAM AJAR ANAK BERJALAN LURUSKAN... MEMANG BADUTS OF THE YEAR

Written By LAILANATASHA on Tuesday, May 17, 2011 | 4:04 PM



Jelajah muafakatnya rakyat menentang politik fitnah dan lucah,???
7 DAJJAL  dalam gambar tu ada maruah ke??? kita mula dari kiri ke kanan.
Suhaimi shafie,
Adun sri muda: manusia melayu yang tak ada maruah apabila dia tampa segan silu mengajak rakyat selangor menumbangkan sistem beraja di selangor, bila kena charge, takut pulak nak ke mahkamah.

Xavier Jayakumar,
Adun seri andalas: manusia yang tak tahu status agamanya, kejap sambut deepavali kejap sambut krismas, adun pertama dalam selangor yang menyanggah sistem pendidikan sekolah kebangsaan, katanya sistem yang ada di sekolah kebagsaan terlalu banyak islamisasi (suasana islam).

 
Azmin ali,
Adun bukit antarabangsa dan ap gombak: tak perlu aku tulis banyak-banyak pasal dia ni, semua orang tahu dia lah suami yang tak bermaruah di malaysia, jantan dayus yang membiarkan isterinya di gomol oleh bosnya sendiri.

 
Pandikutti,
Ap permatang pauh: tak perlu tulis banyak, semua orang tau dia ni memang tak ada maruah.

 
Sam ketot,
Ketua amk: maruah sam ketot hancur bila dia pernah terkencing dalam seluar, lagi hancur maruah sam bila dia terjerit-jerit macam beruk dalam masjid semasa datuk eskay nak bersumpah laknat hari tu.

 
Dr. mariah,
Ap kota raja: maruah dia sebagai seorang wanita hancur kerana bersekongkol dengan kaki pelacur dan ratu bogel, iaitu si pandikutti dan eli wong.

 
Charles santiago,
Ap klang: dia ni lagi hancur, maruah tak ada, bersekongkol dengan cina-cina komunis dap yang terang-terang menekan peniaga india di jalan tengku kelana, klang, sama macam xavier juga, kejap sambut deepavali, kejap sambut krismas tapi dia ni advance sikit, tahun baru cina pun dia sambut.

Jadi macam mana nak buat jelajah maruah, sedangkan 7 DAJJAL tu semuanya tak ada maruah...
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MALAYSIA KRITIS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger