Home » » SEPERTI PAS SENTIASA DOUBLE STANDARD- KEJAHATAN DLM PAS SEMUA HALAL

SEPERTI PAS SENTIASA DOUBLE STANDARD- KEJAHATAN DLM PAS SEMUA HALAL

Written By LAILANATASHA on Sunday, June 26, 2011 | 10:41 PM


Apabila Zunar dalam satu lakarannya telah menghina ulama (baca sini), ulama PAS membisu. Kalimah Allah SWT telah dijadikan satu bahan sindiran untuk membezakan ulama UMNO dan PAS. Bila "tok penghulu" PAS disindir oleh kartun Miki, PAS melenting marah. Apa yang tidak kenanya dengan kartun Miki? Kartun itu diolah dari ucapan Presiden PAS.


Kartun yang diolah oleh Miki berdasarkan pendapat Hadi Awang yang menyatakan bahawa video sex adalah tidak ada telinga dalam Muktamar PAS ke-57. Kartun tersebut adalah ekspresi semula ucapan Hadi Awang. Berbeza dengan kartun Zunar menyentuh soal akidah dan pegangan orang-orang UMNO.

Kartun Zunar seolah-olah mengambarkan orang Islam dalam UMNO tidak mengikut ajaran Allah SWT dan Nabi Muhammad SAW. Perkara ini dibenarkan pula oleh PAS. Mengapa tidak PAS melenting bila sudah tahu siapa Ambiga yang sebenarnya? Ambiga tidak menghina Islam bila mahu menghapuskan perkara 121 (1A) dan mempertikaikan keislaman seseorang yang sudah memeluk Islam? PAS double standard.

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MALAYSIA KRITIS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger