Home » » Azhar Idrus vs Ustaz Fathul Bari - Astarghfirullah.. USTAZ ANJING!!!!

Azhar Idrus vs Ustaz Fathul Bari - Astarghfirullah.. USTAZ ANJING!!!!

Written By LAILANATASHA on Tuesday, November 22, 2011 | 11:50 AM

TRUE  COLOURS  USTAZ PAS AKHIRNYA ... 
BUKTI SEBENAR METHOD DAN FAHAMAN PAS..
MENGHINA MENCACI MENGUMPAT MERUPAKAN DARAH DAGING "USTAZ" PAS

Share this article :

+ comments + 3 comments

Nexus prime
November 26, 2011 at 6:58 PM

Nak buat camna dah memang ularmak pas camtu. klau hang dok kafirkan org, kafir tu terkena balik kat batang hidung sendiri. sama la klau hang anjingkan orang, sebenarnya hang la serupa anjing yang menyalak depan penyokong hamPAS. haiiiiii.... ustaz.......uztaz.
cuba la buat macam ustaz kazim mana pun dia x masuk. semua dia bantai. kalau nak mengajar orang politik tolak tepi doh.

aku rasa ustaz tung bukang ajar orang. tung cakap macang tung.

Anonymous
December 11, 2011 at 6:03 PM

mlm ni (11/12/2011) ustaz kazim and ustaz azhar idrus bagi kuliah bersama2 di ipoh. boleh check di internet.

mana boleh politik letak tepi. politik sebahagian dari Islam.

wallahu'alam

-hamba ALLAH

Anonymous
February 19, 2012 at 1:37 PM

ustaz fathul nielah manusia bertopengkan setan dogol....

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MALAYSIA KRITIS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger