Home » » NURUL IZZAH WARISI KECELAKAAN ANWAR MEMFITNAH??

NURUL IZZAH WARISI KECELAKAAN ANWAR MEMFITNAH??

Written By LAILANATASHA on Friday, December 9, 2011 | 11:05 PM

Mulanya kita sangkakan Nurul Izzah begitu berminat dengan abang abang tentera,hingga simpan dan tweet gambar para anggota keselamatan ni..rupanya lain benar niat beliau..

Episod bangang anak Ds Omega Ibrahim si Izzah tak berpenghujung ,kononnya eksklusiflah retweet gambar askar kononnya mau bikin persepsi geng askar pi buat mykad nak jadi pengundi hantu...
Kalau kita ni berniat dan bersangka baik,kalau kita ni seorang ahli parlimen yang bijak dah tentu kita akan siasat dan selidik.Tetapi memandangkan pihak haprak pakatan mahu memburukkan institusi keselamatan negara maka pihak tentera harus di burukkan kredbiliti mereka.

Malah haprak pakatan mahu menunjukkan kepada rakyat bahawa pihak askar adalah golongan yang harus di tentang.

Selalunya pihak yang bermusuh dengan pihak tentera sesebuah negara mestilah anasir asing atau pun mempunyai agenda memerangi negara.Sebab itulah pihak haprak pakatan dilatih oleh agen asing malah diberi bantuan kewangan oleh kuasa asing untuk memburukkan negara.

Perihal gambar diatas sebenarnya anggota tentera pergi membuat kad pengenalan MyTentera.Kesemua anggota tentera wajib mempunyai kad tersebut.. Ianya bersesuaian dengan Perkara 27 (f) kepada Peraturan Pendaftaran Negara 1990 (Pindaan 2001) mengecualikan anggota ATM dari menggunakan Kad Pengenalan Awan DENGAN SYARAT anggota ATM mempunyai Kad Pengenalan Rasmi atau dokumen rasmi yang lazimnya dikeluarkan untuk pengenalan diri kepada seseorang anggota tentera.

Sekarang gambar diatas disebarkan kepada rakyat dan kalangan haprak pakatan untuk mengfitnah anggota tentera kononnya mereka ini sedang membuat mykad dan akan menjadi pengundi hantu,walhal haprak pakatanlan hantu dan syaitan yang sebenar apabila membuat fitnah dan menyebarkan dakyah terhadap institusi keselamatan negara






Ini bukan kali pertama Nurul Izzah berbuat demikian. Nurul Izzah dalam satu temubual bersama akhbar Kompas di Indonesia pada 4 Ogos 2010 mendakwa kononnya kapal selam pertama negara KD Tunku Abdul Rahman tidak boleh menyelam selain mendakwa aset canggih itu sebagai usang dan terpakai. Apa asas tuduhan Nurul Izzah tersebut? Hanya sekadar membuat spekulasi dan ingin memburukkan pasukan ATM pada kaca mata asing.


Dicadangkan Nurul Izzah dan Anwar Ibrahim mencuba menyelam sekali. Mahukah mereka?

Tuduhan Nurul Izzah jelas tidak berasas bila Yang Dipertuan Agong selaku Ketua Angkatan Tentera Malaysia yang diiringi Panglima Tentera Laut, Laksamana Tan Sri Abdul Aziz Jaafar menghabiskan masa kira-kira dua jam setengah melakukan pelayaran ulung di Markas Angkatan Kapal Selam di Pangkalan TLDM Kota Kinabalu di Sepanggar pada 10 Mac 2011.

Apakah Nurul Izzah pernah meminta maaf dengan kenyataan-kenyataan sebelum ini? Nurul Izzah memang wajar digelar pengkhianat negara. Mengapa perlu anti sangat kepada Angkatan Tentera Malaysia? Ahli parlimen yang sebegini perlu ditolak oleh rakyat. Berbohong dan mencetuskan spekulasi memang kepakaran mereka

tqpisau&anginperubahan
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MALAYSIA KRITIS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger