Home » » PAS MUNAFIK??GAMBAR KAIN TUDUNG WANITA D GUNA UNTUK TUTUP ALAT SULIT JANTAN ? NIK AZIZ TANGGUNG DOSA INI !!

PAS MUNAFIK??GAMBAR KAIN TUDUNG WANITA D GUNA UNTUK TUTUP ALAT SULIT JANTAN ? NIK AZIZ TANGGUNG DOSA INI !!

Written By LAILANATASHA on Friday, December 9, 2011 | 10:25 PM



Perhatikan banner program ini. Siap ada gambar Nik Aziz. Ini bermakna Kerajaan Kelantan bukan sahaja tidak ambil tindakan malah menganjurkan pertandingan buka aurat. Mana perginya kod pakaian undang-undang kecil?

Sebab itulah MyMassa cakap Nik Aziz ni BACUL. Hanya berani ambil tindakan terhadap wanita tetapi membiarkan lelaki BERBOGEL atas pentas. Ini ke KEADILAN DALAM ISLAM MENURUT PAS? Lelaki boleh melakukan apa sahaja sedangkan perempuan pula didenda.

Kalau undang-undang kecil macam ni pun PAS Kelantan tak boleh berlaku adil, macam mana pula dengan HUDUD PAS. Sampai sekarang ADUN PAS yang berzina masih tiada tindakan yang diambil.

NIK AZIZ BACUL! PAS Kelantan Hanya Berani Dengan Perempuan.




  • DENDA RM250 Kerana Pakai Baju LENGAN PENDEK

    KELANTAN - Konsisten menerapkan syariat Islam, Kelantan baru-baru ini telah mendenda seorang pekerja wanita Islam di sebuah kedai kopi tersebut kerana bekerja dengan mengenakan baju lengan pendek

    Menurut Sin Chew Daily, China Press dan Nanyang Siang , selepas dikesan dalam serbuan pada Isnin lalu olah Majlis Perbandaran Kota Baru, mereka didapati melakukan kesalahan kerana "menunjukkan lengan adalah menyalahi tata cara berpakaian bagi pekerja wanita." Sesuai aturan syariah, kaum wanita Islam wajib menutup aurat.

    Pekerja itu diwajibkan membayar denda RM 250.

    Dalam pembelaan, pengendali kedai makan tersebut Loo Siew Lian menyatakan mereka mengenakan 'sarung tangan panjang' untuk menutup lengan sampai pergelangan tangannya. "Saya terkejut ketika dimaklumkan telah melanggar peraturan," katanya.

    Dia menambah semua pekerja perempuan akan menyingsing lengan baju mereka dan tidak memakai sarung tangan ketika mencuci pinggan dan melakukan kerja-kerja di dapur. "Namun, mereka kemudiannya akan memakai semula sarung tangan panjang ketika menyajikan makanan."

    "Pegawai sepatutnya perlu lebih bertimbang rasa kerana pekerja saya melakukan kesalah untuk kali pertama. Amaran sepatutnya sudah mencukupi," katanya.

    Seorang ahli Majlis Perbandaran Kota Baru berkata beliau akan cuba menyelesaikan isu itu.

    "Niat kami adalah untuk mengingatkan pekerja-pekerja Islam untuk mematuhi kod pakaian undang-undang kecil," katanya.

    Lihatlah bagaimana PAS cuba berlagak alim dengan mengambil tindakan terhadap perempuan. Yang menjadi isu, perempuan bukan Islam turut dikenakan tindakan.

    tqAAKJ
    Share this article :

    Post a Comment

     
    Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
    Copyright © 2011. MALAYSIA KRITIS - All Rights Reserved
    Template Created by Creating Website Published by Mas Template
    Proudly powered by Blogger