Home » » YAHUDI DAN ANWAR TAJA MAHASISWA LATIHAN DEMONSTRASI DILUAR NEGARA?

YAHUDI DAN ANWAR TAJA MAHASISWA LATIHAN DEMONSTRASI DILUAR NEGARA?

Written By LAILANATASHA on Tuesday, April 24, 2012 | 11:53 AM


    

Sungguh mendukacitakan apabila harapan dan cita-cita ibubapa dimusnahkan oleh Anwar bersama pemimpin pakatan haram atas dendam politik.


Tujuan utama mahasiswa masuk IPTA adalah untuk menimba ilmu yang bermanfaat untuk masa depan bagi mengubah sosio ekonomi keluarga demi bangsa dan negara, Anwar telah racuni mereka untuk melalak melolong berhujan berpanas dikejar polis dan pihak berkuasa. Jika itu lah agendanya mereka tidak perlu berilmu kerana orang yang bodoh dan tak berpelajaran pun mampu berdemo.

Perkara utama yang kita perlu halusi di sini adalah Anwar telah merosakkan institusi Pengajian Tinggi dengan perkara yang paling tidak berfaedah dan menghancurkan masa depan. 


MOHAMED KHALED (kanan) bertanyakan sesuatu kepada Ghauth Jasmon (dua dari kanan) selepas merasmikan Kompleks Pengurusan Penyelidikan dan Inovasi UM di Kuala Lumpur semalam.




KUALA LUMPUR - Menteri Pengajian Tinggi, Datuk Seri Mohamed Khaled Nordin akan mendapatkan maklumat lanjut daripada timbalannya, Dr. Mohd. Puad Zarkashi berhubung pendedahan terdapat mahasiswa institusi pengajian tinggi awam (IPTA) ditaja bagi menjalani latihan demonstrasi di luar negara.
Mohamed Khaled berkata, oleh kerana pendedahan itu dibuat Mohd. Puad, beliau perlu bertanya dan mendapatkan gambaran lengkap pendedahan itu sebelum boleh memberikan kenyataan lanjut.
"Itu (pendedahan) saya tak cakap, orang lain yang cakap, nanti saya kena tanya dia (Mohd. Puad) untuk dapat maklumat lanjut," katanya.
Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas merasmikan Kompleks Pengurusan Penyelidikan dan Inovasi Universiti Malaya di universiti itu di sini semalam.
tq-kosmo

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MALAYSIA KRITIS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger