Home » » NALLAKARUPPAN ANWAR SHAMSIDAR DAN ICE CREAM

NALLAKARUPPAN ANWAR SHAMSIDAR DAN ICE CREAM

Written By LAILANATASHA on Tuesday, April 24, 2012 | 1:22 PM

Ini satu perkembangan menarik. Senator Datuk S.Nallakaruppan tunjuk beliau bukan cakap kosong dalam mendakwa Datuk seri Anwar Ibrahim ada skandal dengan isteri Azmin Ali,Shamsidar Taharin.

 
Awal petang Isnin,beliau menyerahkan satu pita rakaman yang dakwanya mengandongi bukti apa yang beliau cakap itu benar kepada peguamnya Datuk Seri Shafie Abdullah.
Pita video itu diserahkan di Kompleks Mahkamah Jalan Duta,Kuala Lumpur.
Presiden Parti India Malaysia (MUIP) bagaimanapun, enggan mendedahkan kandungan pita video itu.
 
"Saya sudah bagi pita video itu kepada peguam saya sebagai bukti dalam kes saman ini. Apa jua bukti yang saya ada, saya sudah beri pada peguam saya. Saya mahu mereka tayangkan video itu di mahkamah. Biar mahkamah yang putuskan," katanya.
"Saya akan berpegang teguh kepada fakta saya, saya tidak akan melarikan diri. Saya sudahpun memberi bukti kepada peguam saya. Saya kini menunggu untuk memberitahu perkara sebenar kepada mahkamah," katanya.
Pita video itu adalah sebagai bahan bukti dalam kes saman fitnah RM100 juta yang difailkan oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim baru-baru ini.
Nallakarupan berharap agar perbicaraan kes saman itu dipercepatkan

tq-agendadaily


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MALAYSIA KRITIS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger