Home » » ARWAH NINJA DARI PARTI PAKATAN BERSAMA BEST FRIEND HAMBALI ?

ARWAH NINJA DARI PARTI PAKATAN BERSAMA BEST FRIEND HAMBALI ?

Written By LAILANATASHA on Thursday, July 12, 2012 | 11:45 AM


SERAH DIRI UNTUK BANTU POLIS ?!!


hambali idris !!??

[naman.jpg]

Naman Ali a.k.a Hambali Idris ?!!



foto semasa mereka muda belia....



Khalil Afandi Ini gambar kita.. aku dan Naman Ali Osman mahu menawan Malaysia.... seterusnya Dunia milik kita



Wall luah hati Jaya Negara..a.k.a arwah ninja kepada Hambali...!!






Hambali Idris Ya. Aku usahakan semua itu. Cuma skrg aku x berapa ada masa utk buka internet sbb nak satlekan cukai pendapatan ni. nak kena kira invois utk 2 kedai. sabtu ari tu kereta exident pulak. Ni skrg ni aku x ada kereta. siang aku nak kena siapkan tempahan sulam. kadang2 sampai ke larut malam buat kerja. Tapi aku mmg usahakan apa yg kau suruh.



Apa yang arwah ninja suruh ??


Yang menariknya..ada 2 'LIKE' satu dari Jaya Negara a.k.a arwah ninja..satu lagi "wanita misteri" hehe aakj malas nak kaitkan dia..mungkin dia sekadar klik !!


Yang kat bawah ni walaupun dah lama..ianya menunjukkan arwah memang dah mula agresif d FB...nauzubillah..Sultan Selangor pun nak d bunuhnya !!




Segala info detail..aakj mohon maaf tak dapat nak letak kat sini...masih dalam pencarian hehe..macam CSI la plak..


Semua ni kerana nak tunjukkan pada rakyat..budaya demo bila tak d halang maka perasaan seronok memberontak d jalan raya membawa kepada hilang akal !!


Allah dah tunjukkan pada kita..waspadalah..


Kepada Hambali a.k.a Naman..kalau rasa diri tak bersalah atau sebaliknya..serah diri saja d balai..bagi maklumat agar terungkai segala yang kusut..


Aakj tak tuduh hang bersekutu..ini hanya permintaan sebab nampak hang terlalu rapat dengan arwah..bantu polis selesaikan kes ini dan tutup cepat !!




bersambung !! hubungan intim dengan bini orang...adehhh arwah dah tak de..tapi niat nak bantu polis...wusss fenin wehhh lambang 3.0 saja ni...
Share this article :

+ comments + 1 comments

July 15, 2012 at 1:28 PM

Perhhh... Caya la aakj..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MALAYSIA KRITIS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger