Home » » ANTARA WAN AZIZAH PENIPU DAN DS ROSMAH YANG MENCURAH BAKTI

ANTARA WAN AZIZAH PENIPU DAN DS ROSMAH YANG MENCURAH BAKTI

Written By LAILANATASHA on Friday, August 3, 2012 | 12:15 PM






Aakj bukannya nak tegakkan benang yang lembab atau basah...wan jijah bukan benang..dia manusia biasa dan tidak ada satu pun sifat yang luar biasa pada dirinya..lebihnya pula memang ada..kelebihan MENIPU !

Samada dia menipu kerana sifat semulajadinya atau dia terpaksa menipu demi nak jaga aib keluarga akibat kelakuan suami..video yang aakj letak kat atas tu antar jutaan kali wan jijah menipu..sampai sekarang jam omega lakinya yang hilang selepas berzina dengan pelacor china dengan harga sekali zina Rm 2000 tu tak terjawab malah wan jijah tak dapat nak tunjukkan kepada penyokong beliau d mana jam itu berada..susah ke nak tunjuk ?

Aakj yakin kalau jam itu ada dalam simpanan beliau, nescaya wan jijah dan anwar akan pusing satu Malaya untuk tunjukkan pada rakyat bahawa mereka ada jam omega tersebut..jam yang menjadi saksi bahawa suaminya ada bersama pelacor tersebut (rujuk pada video anwar berzina dgn pelacur)

Karpal pun pernah marah pada anwar supaya berhenti membuat negara ini kacau bilau...(malas nak tulis ayat omputeh karpal)..yang pasti aakj tak perlu terjemahkan apa maksud tersirat kemuncak kemarahan Karpal itu..bukan senang nak tengok karpal marah hingga bergoyang badan muahahaa...

Wan jijah bukan saja pembohong besar malah kelebihan beliau juga dapat mengheret anak-anak yang tak tahu apa makna politik untuk menjadi penipu sepertinya..lihatlah video d atas berulang kali dan anda akan lihat kenapa aakj kata wan jijah ajar anak jadi penipu !!

Seorang ibu sepatutnya mengajar anak dan membantu suami supaya hidup d berkati Allah swt..bukan menjadi ejen pembawa virus munafik..tak pernah nak cakap betul..menipu sepanjang hayat !! Apakah wan jijah menaruh dendam sebab tak dapat jadi 1st lady ? kerana 16 tahun penantian bersama anak pinak..akhirnya nafsu suaminya yang unik itu meranapkan segala cita-cita wan jijah..

Untuk merawat duka, wan jijah minta dari suaminya untuk menjadi Presiden parti milik keluarga mereka kerana dia cukup yakin..tiada siapa yang akan bantah kalau kerusi Presiden parti itu milik beliau..sekurangnya beliau dapat tunjukkan pada rakyat Malaysia bahawa beliau juga menjadi orang No1..dalam organisasi walaupun tak dapat jadi 1st Lady !! cemburunya pada DS Rosmah amat ketara kerana beliau tanpa jemu bersama jentera anjing upahan akan pastikan merekayasa fitnah hampir setiap hari terhadap DS Rosmah...!


Wan jijah juga manusia biasa..riak muka beliau ketika bertembung dengan cinta curang anwar..samsidar agak sukar d sembunyikan..lakonan mereka berdua tak menjadi dan sekali lagi wan jijah terus menjadi pembohong dan terus hidup sebagai penipu sepanjang hayat..tak semua lakonan palsu wan jijah menjadi...





Kata sumber rapat..wan jijah mula menipu atau setengahnya kata dia memang penipu sebelum berjumpa dengan anwar lagi..paling ketara sifat semulajadi menipu beliau bila bertemu dan buat keputusan untuk kawin lari d Siam dengan anwar..aakj nak tanya dengan ikhlas ni jijah..anda kawin lari saat itu ada kena mengena dengan "hamil haram"? atau memang dah cinta gila atau apa sebenarnya..bulan puasa ni elok sangat cerita perkara sebenar..kalau anda orang awam tak pe..ni anda Presiden parti sendiri..he heee..jangan marah..soalan ini amat penting rakyat Malaysia tahu...



Sebelum aakj letak noktah untuk siri 1 wanita pembohong ini..aakj harap jijah bertanding d Kelana Jaya..wan jijah kan Presiden..boleh pilih di mana saja wan jijah dan anak pinak nak bertanding..cuma hati-hati pakai sarung tangan hahaha...



Kelebihan Wan Azizah, Presiden Parti milik keluarganya...MENIPU..itu saja lebihnya dari DS Rosmah Mansor yang hanya menjalankan rutin sebagai seorang isteri kepada Pemimpin Negara..Perdana Menteri Malaysia...seperti lazim isteri Perdana Menteri sebelum ini, DS Rosmah Mansor secara automatik menjadi Pengerusi badan-badan amal tertentu seperti BAKTI dan sebagainya..



Tugas-tugas rutin seperti d berita portal PERAK TODAY  dan KLPOS siarkan sebelum ini bukan rutin baru kepada isteri Perdana Menteri tetapi ianya tanggungjawab bila menjadi isteri Pemimpin No 1 Negara.

Projek khas yang di ilhamkan oleh DS Rosmah juga bukannya d buat sekadar melepaskan batuk d tangga atau sekadar mengejar populariti, ianya hasil garapan kajian khas ahli akademik dan pemikir yang d lantik khusus untuk membuat kajian keberkesanan sesuatu projek yang melibatkan kepentingan anak bangsa...dan akhirnya projek PERMATA NEGARA telah membuahkan hasil yang amat menakjubkan..

Lihat d SINI...SINI  dan SINI dan anda akan lihat betapa bezanya DS Rosmah  dengan Wan Azizah...jauh sangat...seperti langit dan bumi....

....bersambung...

link
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MALAYSIA KRITIS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger