Home » » Nurul Izzah Cuba Mengkristian Dan Mengyahudikan Rakyat Malaysia?

Nurul Izzah Cuba Mengkristian Dan Mengyahudikan Rakyat Malaysia?

Written By LAILANATASHA on Sunday, November 18, 2012 | 10:53 AM


 
Pakatan haram sedang berusaha sedaya upaya untuk menghancurkan instisusi beraja dan kredibiliti polis diraja. Pernahkah kita duduk dan berfikir sejenak mengapakah pakatan haram ini begitu kering hati untuk lakukan jenayah ini? Suara-suara sumbang yang mempersoalkan kedudukan raja-raja Melayu, posisi Islam sebagai agama persekutuan, bahasa Melayu dan apa sahaja yang berkaitan dengan orang-orang Melayu semakin lantang kedengaran sejak kebelakangan ini.  Penghinaan yang dizahirkan oleh beberapa blogger dan facebooker pakatan haram telah membuktikan agenda sulit telah tersusun rapi untuk menghancurkan kuasa raja-raja Melayu kerana inilah yang menghalang kaum cina DAP berkuasa sepenuhnya dan memijak kaum Melayu sesuka hati mereka.
Institusi Raja-raja Melayu yang menjadi tunggak Ketuanan Melayu di negara ini serta menjadi pelindung kepada hak-hak istimewa orang Melayu seperti mana yang termaktub di dalam Perlembagaan sudah mula bersuara untuk menentang bibit-bibit penderhakaan yang datangnya dari pihak pembangkang.

Sultan Selangor Sultan Sharafuddin Idris Shah bertitah mengingatkan supaya Islam tidak dicampuradukkan dengan politik kerana ia boleh mengeliru dan memecahbelahkan masyarakat Melayu. Baginda juga mahu mereka sentiasa berwaspada terhadap sebarang bentuk pemikiran, hasutan atau dakyah oleh pihak tertentu yang boleh merosakkan akidah dan syirik kepada Allah.  Sultan Selangor  menyentuh mengenai fahaman pluralisme dan liberalisme yang mana orang Melayu faham bahawa yang dituju ialah Anwar dan anaknya, Nurul Izzah yang membuat kenyataan songsang menggalakkan orang Melayu bebas menukar agama.
 
Institusi raja-raja Melayu yang berfungsi  sebagai payung kepada bangsa Melayu telah diserang bertalu-talu oleh Anwar Ibrahim serta dibantu oleh kekuatan parti cauvinis Cina Dap dan keldainya, Pas.  Keberanian Anwar Bin Ibrahim bertindak sedemikian rupa kerana dana dan sogokan kewangan yang cukup besar daripada gerakan Yahudi dan Kristian sedunia, Anwar memobilisasikan segala agenda yang telah ditetapkan oleh tuannya di Amerika Syarikat dan Eropah untuk memusnahkan negara ini.
Pakatan haram berusaha menimbulkan kebencian rakyat kepada kerajaan Barisan Nasional dan kebencian itu pula akan diapi-apikan semaksima mungkin supaya ia akan menjadi percikan api pemberontakan. Misi Anwar dengan menggunakan alasan ini untuk meminta bantuan antarabangsa dan seterusnya akan merampas kuasa dan dilantik sebagai Perdana Menteri atas restu kuasa Yahudi/Kristian yang mendokongnya selama ini.

Rakyat Malaysia harus bangkit untuk menolak pakatan haram yang akan menyahudikan Malaysia.

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MALAYSIA KRITIS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger