Home » » ANWAR PESONG AKIDAH PENGIKUT BERKIBLATKAN LGBT

ANWAR PESONG AKIDAH PENGIKUT BERKIBLATKAN LGBT

Written By LAILANATASHA on Thursday, January 24, 2013 | 9:30 AM


liwat sumpah
LGBT merupakan terma yang merujuk kepada lesbian, gay, bisexual dan transgender. Ianya digunapakai sejak tahun 1990 an lagi.  Terma LGBT ini merujuk kepada kepelbagaian citarasa seks berdasarkan kepelbagaian jantina dan budaya. Menjadi kemushkilan mengapakah LGBT ini begitu penting terhadap pakatan haram di Malaysia yang dinakhoda oleh Anwar Bin Ibrahim. Sehinggakan pakatan haram telah mengadakan demo himpunan bersih yang bersiri yang pada hakikat tulennya begitu kotor dan jijik kerana membawa dan menjunjung LGBT.
Keganasan yang berlaku akibat memperjuangkan LGBT
Tindakan mereka kononnya beriman namun memperjuangkan LGBT yang dilaknat Allah s.w.t
Adakah kerana pakatan haram bernakhodakan pengamal LGBT maka mereka meletakkan perjuangan LGBT sebagai asas utama  dengan itu rakyat cuba ditanamkan dengan idea bahawa “it’s ok PM LGBT” sedangkan LGBT dilaknati Allah.
Pada konvensyen Pilihan raya PKR 19 Jun 2011, parti tersebut telah melancarkan slogan dan logo bagi kempen pilihan raya ke-13. Slogan yang dipilih mereka ialah Demi Rakyat, manakala logo pula adalah berlambangkan tapak tangan yang banyak dan berwarna warni seperti gambar di bawah:
Kita tidak hairan dengan pemilihan slogan tersebut kerana ia adalah taktik politik biasa PKR yang gemar mempergunakan nama rakyat untuk kepentingan sendiri. Tetapi kita hairan kenapa parti tersebut tergamak menggunakan logo tapak tangan yang begitu sinonim dengan perjuangan hak asasi LGBT. Simbol tapak tangan adalah simbol ‘hak asasi manusia’ dan digunakan secara meluas oleh NGO-NGO yang memperjuangkannya. Ia sepatutnya membawa maksud yang murni dan mulia tetapi malangnya, perkataan ‘hak asasi manusia’ ini telah disalahgunakan oleh beberapa pihak sebagai alat untuk mempromosi kebebasan tanpa batasan termasuk amalan LGBT, sekali gus memaksa fahaman ini ke atas manusia sejagat bagaikan satu agama baru.

Ketika wawancaranya bersama BBC News, di Mumbai, India, wartawan media antarabangsa itu bertanya, “Sejauh mana anda mahu menyampaikan mesej kebebasan itu, kerana kes anda (liwat) yang digugurkan terhadap anda telah memberikan tenaga baru kepada pergerakan perjuangan hak kumpulan homoseksual di negara anda…ramai yang muncul bertaruh walaupun anda telah dibebaskan…apakah anda bersedia untuk mempertahankan sikap anti diskriminasi termasuk hak asasi kumpulan-kumpulan gay?”
Anwar menjawab, “Kita perlu mengkaji semula sesetengah daripada undang-undang kuno dan lapuk itu…kami orang Muslim dan bukan Muslim, secara amnya percaya dan komited menyokong institusi perkahwinan di antara laki-laki dan wanita, tapi kita tidak boleh dilihat sebagai bersikap zalim dan menghukum. Kita juga tidak boleh menganggap undang-undang kuno itu sebagai relevan…kita perlu mengkajinya semula
“Kita tidak mempromosikan homoseksualiti khalayak awam atau khalayak ramai…saya rasa tidak perlu bagi kami meminta maaf tentang perkara itu…tetapi untuk menggunakan undang-undang itu bagi menghukum atau menganiayai mereka yang tidak bersalah tidak boleh dipertahankan“.
Namun semasa berada di Malaysia dan ketika disoal oleh peguam Datuk Firoz Hussein yang mewakili Utusan Malaysia dalam Mahkamah Tinggi, Kuala Lumpur, Anwar seperti dilaporkan The Malaysian Insiderberkata, beliau tidak mahu memansuhkan undang-undang anti-liwat dan mahu akta itu diteruskan untuk melindungi institusi perkahwinan.

Rakyat Malaysia wajib buka mata. Ini adalah jihad kita memerangi kemungkaran yang diperjuangkan oleh pakatan haram.  Semoga dengan lenyapnya pakatan haram dari bumi Malaysia nanti akan mengurangkan jumlah akidah umat Islam  yang disesatkan oleh pakatan haram ini.
Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
January 24, 2013 at 11:33 AM

Sape2 pangkah PAS atau PKR bermakna, mereka menyokong penyelewengan akidah terhadap ALLAH, menyokong LGBT, menyokong keselamatan Israel, menyokong Melayu boleh murtad, menyokong pluralisme dan mengkafirkan sesama Islam. Maka mereka termasuk orang-orang yang rugi di dunia dan akhirat.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MALAYSIA KRITIS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger