Home » » BUKIT CERMIN PUTRA HEIGHTS RUNTUH AKIBAT KERAKUSAN DAP SUBANG JAYA

BUKIT CERMIN PUTRA HEIGHTS RUNTUH AKIBAT KERAKUSAN DAP SUBANG JAYA

Written By LAILANATASHA on Thursday, January 3, 2013 | 10:40 PM


 


Nilah akibat manusia rakus..potong tanah..tarah bukit..ikut sedap hati mak bapak dia saja..!!

Kejadian petang tadi..aakj lalu jam 5 petang..6 kereta hancur..1 motosikal musnah dalam kejadian tanah runtuh d Bukit Cermin Putra Heights Subang Jaya Selangor !!

Kebetulan..alhamdulillah aakj tak kena musibah hasil dari tangan manusia yang tamak haloba !! dulu bukit inilah tempat riadah anak-anak muda yang hobinya menunggang basikal lasak..lereng bukit inilah mereka setiap minggu mandikan peluh bersama kawan-kawan yang punyai hobi yang sama.

Sebaik saja puok pakatan haram jadah ni menang d Selangor..bukit yang juga menjadi tempat penduduk menjamu monyet-monyet liar dengan pisang dan makanan..umpama mini zoo..kini segalanya musnah kerana nak bina rimah berharga jutaan ringgit !! gilOOO tuihHHH !!

Selanjutnya baca di sini
Share this article :

+ comments + 10 comments

Anonymous
January 3, 2013 at 11:04 PM

CINA mcm tu laaa.... kalau boleh TAIK diorang pun diorg goreng lepas tu bungkus kasi jual... BANGSA CELAKA ni CINA DAP nih

January 3, 2013 at 11:54 PM

Bangsa celaka kepala otak ko...buat comment pakai kepala lutut!

Anonymous
January 4, 2013 at 9:33 AM

mmg dh dijangka tempat ni akan runtuh.projek berjuta2..tp xd ciri2 keselamatan.

Anonymous
January 4, 2013 at 10:21 AM

Aku tiap2 hari lalu kat sini nampak bukit tu kena tarah, minggu lepas aku pikir bila plak nk runtoh binatang ni. Lepas tu boleh pulak buat kedai kat lereng bukit... Mak oi aku memenag bengang benda macamni boleh berlaku kat negara mak bapak aku ni. Tiap tipa hari cakap bising pasal environment lah kat suratkhabar, tapi gajah depan mata buat donno aje. Nak mutah hijau pun dah abis..
Dah lah tu, DAP-babi/PAS pun lebeh korang tp elok seket kot.., janganlah nak bodohkan rakyat... memang tereang terang nampak ada byang tak kena.

Anonymous
January 4, 2013 at 10:34 AM

aku tak nak cakap pasal bangsa, tapi masallah kat Malaysia ni begini. Perangai burok orang Cina, Melayu ngan India ikot. Perangai burok India orang Cina ngan Melayu ikot. Perangai burok Melayu orang Cina ngan Hindu ikot. So kita semua ikot pernagai burok satu sama lain, sebab tu memang best dudok kat MAlaysia ni, kita belajor benda burok antara satu sama lain.. lepas tu salalhkan sama sendiri, samapi Yahudi pun kena tempias... memang kow kow punya mix. Kalo tak join, mampos lah macam aku ni, asik nak buat baik aje... sebab mak bapak aku ajar jangan buat jahat kat orang.

Anonymous
January 4, 2013 at 11:18 AM

Burung2 dah takde tempat nak tidor, kalau tak caya pergi dekat tol Hicom/usj waktu maghrib hingar bingar bunyi burung yg membawa diri. Monyet juga sekarang ni duduk belakang rumah je. Habislah Selangor......

Anonymous
January 4, 2013 at 6:48 PM

Inilah akibat undi kerajaan racist DaPIG yang cukup Babi. Bab developer apek semua boleh approve. Bila jadi mcm nih mangsa nya brother bomba orang kita jugak. Memang bangsat betul DaPig.

Anonymous
January 5, 2013 at 12:29 AM

ni semua pasal rasuah ... aduan dah byk kali buat.. xde tindakan... sayup je aku tgk projek MCT nih..

Anonymous
January 5, 2013 at 2:11 AM

ir arep timbalan pengarah kej mpsj kaya raya oiiii...gi mekah pon cina tarah bukit ni yg sponsor....SPRM tolonglah siasat betul ke tidak...gaji berapa sen je keje gomen tp hidup mewah bak jutawan,org kt sekeliling bute ke?sekali lg mintak SPRM cek...rumah mewah, superbike baru, kete banyak..alphard lah..etc.....dpt ir pon pki upah consultant....

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MALAYSIA KRITIS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger