Home » » Raja Baharin!! Soalan Cepumas

Raja Baharin!! Soalan Cepumas

Written By LAILANATASHA on Thursday, February 14, 2013 | 9:00 AM



 Lucu sungguh apabila PAS amat sinonim melabel mana-mana pemimpin yang terlalu banyak dosa sebagai "ANUGERAH"  "suci" seperti anwar Bin Ibrahim yang dosa besarnya tidak mampu dihitung. Seorang lagi yang kononnya "ANUGERAH" yang bakal menggegarkan Terengganu adalah Raja Baharin. Namun begitu ada beberapa soalan yang wajib dijawab oleh Raja Baharin.
 
8 Soalan untuk dijawab oleh Raja Baharin 
1. Selepas berpisah dengan gadis Australia, Jacqueline Pascarl-Gillespie Dato’ kahwin kali kedua dengan gadis bernama Norilah Salleh. Di mana Norilah Salleh (To’Puan) sekarang setelah Dato’ sudah ada orang baru artis seksi Noryn Aziz?
2. Bagaimana status agama kedua-dua anak Dato’ bersama Pascarl-Gillespie iaitu Shahirah dan Iddin yang kembali bersama ibunya Pascarl di Australia?
3. Apakah Dato’ tidak berasa bersalah mengabaikan dan akhirnya berpisah dengan Jacqueline Pascarl-yang akhirnya kembali kepada Kristian.
4. Adakah Dato’ boleh memberi jaminan kedua dua anak Dato bersama wanita Kristian itu menganut agama Islam.
5. Tidakkah Dato’ memperolehi kesenangan selama ini dan menjadi kaya raya melalui projek projek dan pemberian Kerajaan BN?
6. Apakah Dato’ tidak terfikir bahawa cara Dato’ ini menyebabkan institusi istana tidak akan lagi dihormati kerana terbabit dengan politik.
7. Benarkah Dato’ ada kaitan dengan Ustaz perogol bersiri sebelum ini dan benarkah Dato’ ada melakukan sesuatu ke atas seorang pelajar?
8.Benarkah Dato' juga pernah mempunyai hubungan terlarang dengan seorang SISWI tempatan


link
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MALAYSIA KRITIS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger