Home » » RAFIZI DEDAHKAN ANWAR MELIWAT MAHASISWA?

RAFIZI DEDAHKAN ANWAR MELIWAT MAHASISWA?

Written By LAILANATASHA on Monday, March 25, 2013 | 3:21 PM



anwar liwat Mahasiswa - Papa Gomo
Anwar Ibrahim ketua Pembangkang Pakatan Rakyat meliwat mahasiswa. Video ini ada sambungannya dan apa yang diminta kepada semua adalah untuk menilai apakah pemimpin sebegini wajar kita sokong untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia?

Apa kejadahnya duduk berdua duaan dengan lelaki lembut dalam bilik hotel? Sesi Kaunseling ke apa? Atau Mahasiswa tu nak mohon BIASISWA dengan Anwar Ibrahim?
Rafizi telah mengeluarkan kenyataan ’mengakui’ bahawa lelaki dalam video terbaru itu adalah Anwar dan Anwar seorang yang ‘mesra’.
Jelas di sini bahawa Rafizi belum lagi melihat part dalam video berkenaan, bagaimana Anwar menerkam budak tu sehingga jatuh bersama handphone yang sedang merakam segala kejadian yang berlaku dalam bilik hotel tersebut.
Sudah tentu Rafizi akan putar pula cerita menjadi versi lain pula selepas itu.
“Saya sudah melihat video itu, ianya spekulasi dan berniat jahat, dan tidak membuktikan seseorang itu bersalah. Ianya hanya satu andaian, beliau (Anwar Ibrahim) seorang yang mesra dan peramah dan semua orang boleh bercakap dengan beliau.”
Ungkapan kata di atas dilafazkan oleh Pengarah Strategik PKR, Rafizi Ramli dalam sidang akhbarnya di ibu pejabat PKR pada 22 Mac 2013 yang dipetik dari laman MalaysiaDigest.
Seperti biasa Rafizi akan mempertahankan Anwar Ibrahim tanpa menyedari bahawa, ia seperti mengesahkan bahawa individu yang gaya cakapnya seperti seorang jantan gersang dalam video berdurasi 1.20 minit yang disiarkan oleh blogger PapaGomo sememangnya Anwar.
Ini sekaligus menafikan dakwaan penyokong pembangkang kononnya video itu telah diedit audionya (dubbing).
Selepas ini para penyokong Anwar terpaksa mengolah alasan lain bagi menafikan video tersebut.
Penulis ingin mengajak pembaca menganalisa jawapan Rafizi .Soalan yang ditanyakan oleh wartawan AgendaDaily cukup mudah “kenapa Anwar berani saman PapaGomo dalam isu ini tetapi dalam isu cinadoll kenapa tidak saman PapaGomo Datuk Trio?.”
Untuk menjawab soalan yang sebegitu mudah pun sampai menggelabah dibuatnya Rafizi, jauh melencong jawapannya sehingga bila diulangi lagi soalan tersebut Pengarah Strategik PKR itu bagaikan naik angin pula mengugut akan memanggil guard (pengawal keselamatan).
Sebelum ini di lokasi yang sama pada 4 Mac 2013 yang lalu, Anwar Ibrahim juga naik angin apabila memarahi wartawan yang bertanyakan soalan mengenai pencerobohan di Sabah sehingga ungkapan “U Ulang I Saman” menjadi viral dan popular di media maya.
Gambaran sebenar kebebasan bersuara yang TAK BEBAS yang bakal direalisasikan oleh PR sekiranya PRU 13 kelak mereka dapat membentuk Kerajaan.
Inline image 3Inilah bekas pemimpin pakatan haram yang telah meninggalkan pakatan haram setelah sedar akan kejahatan dan kemunafikan   DAP PAS dan PKR

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MALAYSIA KRITIS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger