Home » » Azhar Idrus : Bakal Isteri No. 4

Azhar Idrus : Bakal Isteri No. 4

Written By LAILANATASHA on Friday, June 7, 2013 | 10:54 AM


Gatal..gelenyar..renyam..miang..boya..kasanova..gigolo..tuuuihhhHH !! hahahah mangkok sungguh..

Bukan aakj nak dengki kerana azhar nikah 4x - 1..ehh ye ke zahar..dah dengar hang ni pernah ceraikan bini yang tak setuju hang tambah bini baru masa tu..bukan nak cemburu..bukan dendam hahah sekadar nak bagitahu rakyat Malaysia yang sanjung sangat mangkok ni..cu tengok molek gambar mangkok jamban ni dengan sapa yang kat atas sana ?

Kalu dengan bini No 1..aakj minta maaf
Kalu dengan bini No 2..aakj minta maaf juga
Kalu nak kata yang ni No 3..aakj rasa bukan..
Kalau ini bakal No 4..aakj ucapkan tahniah..

Tapi kalu ini peminat..maka aakj minta anda semua nilaikan..cam ni manusia yang hang semua puja kononnya hebat berceloteh pasal wuduk dan jimak..Nabi saw ambik gambar dengan peminat atau dok gesel bahu dengan peminat atau memang hang ni kaki buri$..tuuuihHH !!


Rasulullah saw juga bersabda..Maksudnya:

"Kecelakaan bagi orang yang mencipta percakapan untuk menjadikan mamusia ketawa sedangkan dia berdusta. Celakalah dia, celakalah dia

Share this article :

+ comments + 3 comments

June 7, 2013 at 11:09 AM

sapa sapa yang rasa dia mampu buat lah jangan dengki kat orang lain, kahwin lebih memang hak istimewa orang lelaki yang hanya takut kepada Allah dan tak takut isteri

June 7, 2013 at 11:16 AM

DAP bijak. Mereka tidak mahu jadi ‘muka hadapan’, walaupun mereka sebenarnya dalang. Jadi mereka arahkan beberapa individu Melayu dibayar jadi ‘muka hadapan’ seolah-olah pengerakan itu digerakkan oleh ‘muka Melayu’. Cita-cita besar DAP yang mahu menguasai tampuk kuasa politik negara, kini digerakkan dengan penuh kebijaksanaan. Sedar bahawa Cina tidak boleh bertindak sendirian, sebaliknya perlu mencerminkan bahawa dominasi Cina perlu dibayangi atau dilindungi dengan sokongan Melayu serta Islam, DAP mencipta kerjasama dengan Melayu-Melayu dari PKR dan PAS.. Matlamat cina untuk merampas kuasa di negara ini bukan perkara baru, walaupun cina telah berjaya bolot ekonomi negara ini ,mereka tidak akan puashati selagi perjuangan mereka untuk jadikan tanah melayu sebagai tanah jajahan negara China tidak tercapai, sejarah membuktikan perjuangan kongsi gelap cina , parti komunis malaya , bintang tiga, di dalangi oleh ketua mereka dari negara china. sikap perkauman cina, sikap membenci orang melayu dan lain2 kaum bumiputera tidak akan terhapus di hati sanubari kaum cina kerana mereka telah di didik sejak di bangku sekolah rendah cina dan terus di pupuk sehingga mereka dewasa dan sikap permusuhan cina kepada melayu khususnya akan berterusan sehingga mereka mati dan kemudian di warisi oleh generasi mereka seterusnya sehingga mereka berjaya merampas kuasa dari orang melayu atau sehingga dunia kiamat.
Kepada orang2 Melayu yang masih ada jati diri,sila teruskan berkongsi fakta fakta yang boleh membuka mata saudara2 kita orang2 melayu di Negara ini, sebab sehingga sekarang pun masih ada lagi saudara2 melayu kita yang masih belum sedar lagi permainan jahat musuh kapir harbi cina dap, mereka ini elok dihantar bekerja di syarikat cina biar mereka sendiri rasa macamana hitamnya hatiperut orang cina tindas orang melayu ditempat mereka berkuasa, itu baru kuasa di syarikat kalau mereka dapat kuasa politik lagi dahsyatlah mereka tindas orang melayu.sekali mereka sudah dapat kuasa perintah negara, orang melayu akan berputih msa hingga kiamat, mereka akan pindahkan orang2 cina dari kawasan yang majoriti cina ke kawasan majoriti melayu, mereka akan pinda perlembagaan untuk buang kuasa Raja Raja melayu, mereka akan mansuhkan hak istimewa orang melayu, mansuhkan institusi yang kerajaan bn tubuhkan untuk bantu melayu seperti mara dan sebagainya, mereka akan laksanakan kuasa satu orang satu undi dan jadikan negara ini negara negara presiden seperti amerika dan singapura dan seterusnya singkirkan raja raja yang selama ini berperanan sebagai payung orang2 melayu. cina akan usahakan 1000 iktiar untuk rampas kuasa dinegara ini, dan bila sekali dah dapat kuasa cina akan buat sejuta iktiar untuk pastikan bangsa melayu dan keturunanya akan terus jadi bangsa hamba sehingga kiamat. renungkan lah wahai saudara ku bangsa melayu semua.....

Anonymous
June 7, 2013 at 12:46 PM

tu kan anak ustaz.. fitnah di mana mana. taubatlah weeiii

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MALAYSIA KRITIS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger