Home » » Pelacuran Lelaki Hingga Pakai Pampers

Pelacuran Lelaki Hingga Pakai Pampers

Written By LAILANATASHA on Wednesday, January 22, 2014 | 11:35 AM


Polis Kenya kini sedang ‘pening’ memikirkan aliran baru dalam industri seks di negara itu apabila permintaan terhadap anak muda lelaki kini semakin meningkat untuk dijadikan pelacur.
Pun begitu, di sebalik senario yang membimbangkan itu, pengusaha dan pengeluar kain lampin pakai buang pula menunjukkan peningkatan keuntungan yang paling ketara!
images
Timbalan Komisoner Polisnya, Joshua Nkanatha berkata, ramai anak muda lelaki dari keluarga yang susah, terutama dari kawasan kampung, telah diperdaya oleh sindiket pelacuran yang menjadikan mereka ‘habuan’ dan pemuas nafsu untuk golongan gay di bandar-bandar besar.
” Kajian kami menunjukkan pemuda-pemuda ini terutama remaja terpaksa membeli lampin pakai buang disebabkan tidak mampu mengawal pembuangan najis masing-masing, kesan daripada aktiviti seksual dengan pelancong yang melanggan mereka,” dakwa Nkanatha.
air-view
Namun, menurutnya, yang paling membimbangkan pihak berkuasa negara itu adalah penyebaran HIV dan Aids disebabkan ketiadaan kesedaran terhadap kebersihan diri dan pengetahuan mengenai kaedah seks yang selamat.
Tambah Nkanatha, bandar yang paling teruk dengan masalah pelacuran remaja lelaki ini adalah Malindai.
safari
Untuk rekod, Malindai adalah sebuah bandar pelancongan di Kenya yang bukan saja berjaya menarik golongan gay, tetapi juga pelancong wanita dalam dan luar negara yang dahagakan kepuasan seks dari lelaki Afrika-newshub
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MALAYSIA KRITIS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger