Home » » Kaki Botol dan Kaki Betina Turut Sama Bersolat Hajat Untuk Anwar

Kaki Botol dan Kaki Betina Turut Sama Bersolat Hajat Untuk Anwar

Written By LAILANATASHA on Saturday, April 30, 2011 | 5:44 PM

Video di sini memaparkan sekumpulan pemuda-pemuda PKR mengadakan demontrasi DALAM MASJID bagi menghalang Datuk Shazryl Eskay melakukan sumpah laknat. Selepas membuat hura-hara DALAM MASJID mereka bersolat hajat dan berdoa pula.
Kami di Selangor Daily tertarik dengan seorang individu dalam video tersebut. Begitu lantangnya dia bertakbir dan menjerit qazaf, qazaf, qazaf. Selepas itu dia turut sama bersolat hajat dan selepas itu semasa berdoa dengan penuh semangatnya dia mengaminkan doa.
Orang yang kami maksudkan ialah, Azmizam Zaman Huri, ketua pemuda PKR Kota Raja Selangor dan juga ahli majlis, Majlis Perbandaran Klang.
Wah, kalau dilihat pada gelagatnya dalam video itu nampak dia seperti seorang yang waruk kerana bukan main kuat lagi dia bertakbir dan mengaminkan doa. Tetapi tahukah anda siapa dia Azmizam ?

Sebelum ini kami pernah menulis tentang perangai samsengnya di sini. Hari ini kami ingin memberitahu anda siapa dia yang sebenarnya.
Seorang kaki botol yang sering mabuk di hotel crystal crown Klang dan sering berpoya-poya dan mabuk di kelab-kelab malam sekitar Klang dan PJ bersama dengan tauke-tauke cina yang ada kepentingan projek dengan Majlis Perbandaran Klang.
Sebab itu kami merasa sungguh geli hati apabila melihat si kaki arak seperti Azmizam bertakbir dengan sekuat hati dalam masjid dan mengaminkan doa dengan dengan penuh kusyuk.
Yang dia laung-laungkan qazaf, qazaf itu, tahukah dia apa maksud qazaf ? Cuba minta dia huraikan apa maksud qazaf, kami yakin dia pasti terkencing. Kalau suruh dia terangkan pasal whisky atau jack daniel kami yakin dia boleh terangkan.
Sudahlah wahai si Azmizam kaki mabuk dan kaki betina gro, tak usahlah nak berlagak baiklah.
Azmizam sembahyang hajat ?
Azmizam bertakbir ?
Azmizam berdoa ?
Lucu, lucu dan melucukan
Kasihan Anwar, terpaksa guna kaki mabuk berdoa untuknya.-selangor daily

 

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MALAYSIA KRITIS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger