Home » » Lebuhraya Rakyat Di Kelantan Akan Siap Sebelum Aidil Fitri 2013 ?

Lebuhraya Rakyat Di Kelantan Akan Siap Sebelum Aidil Fitri 2013 ?

Written By LAILANATASHA on Wednesday, November 21, 2012 | 11:00 AM




22 tahun Nik Aziz memerintah Kelantan dengan parti pas sebagai tunjang, 22 tahun jugalah beliau berjaya siapakan walaupun tidak sepenuhnya hanya 2 buah masjid dan 22 tahun jugalah gema pelbagai projek kononnya untuk rakyat kedengaran.

Dicanang di pentas ceramah politik, dicanang di masjid dan surau sempena kononnya kuliah maghrib-isyak malah dicanang di setiap kedai kopi dan pasar malam tentang segala projek mega yang telah "disempurnakan" perasmiannya oleh tuan guru merangkap Menteri Besar merangkap mursidul am parti politik yang berlabel agama kononnya.

Terlalu banyak nak MI senaraikan di sini projek mega yang telah di tandatangan oleh nik aziz di batu asas semasa perasmian. Projek Stadium baru Kelantan yang dikatakan bakal siap tak lama lagi di Pasir Puteh antaranya yang sudah disempurnakan upacara pecah tanah oleh tuan guru yang ada pondok sendiri ini. Kalau kita meninjau di sana, masih tebal lagi hutannya, yang yinggal hanyalah bekas tanah yang dikorek semasa perasmian pecah tanah.

Belum sempat mula Stadium, kecoh satu Malaysia, Nik aziz melancarkan projek lebuhraya rakyat dengan konsep "kutip duit rakyat" demi untuk melihat rakyat Kelantan balik berhari raya dengan aman tanpa kesesakan lalulintas.

Melihatkan gambar kiriman kawan MI, tertanya-tanya, benarkah apa yang dilihat ini ?


Apakah nik aziz tidak malu dengan kegagalan demi kegagalan yang terus menerus menimpa beliau ? Malah rakyat Kelantan sendiri mereka sendaloka humor :

KALAU NAK TENGOK STADIUM BARU KELANTAN ATAU APA SAJA PROJEK MEGA NIK AZIZ, PEJAMKAN MATA ANDA MAKA ANDA BOLEH LIHAT HEBATNYA PROJEK TERSEBUT..BILA BUKA MATA MAKA ANDA TAKKAN DAPAT LIHAT LAGI..PEJAM MATA SEMULA DAN AKAN TERPAMPANGLAH KEHEBATAN PROJEK ITU..BUKA MATA MAKA SELESAILAH SEGALANYA...
Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
November 21, 2012 at 11:18 AM

Batu Asas dah banyak dah, Batu Nesan untuk PAS yang belum lagi ... rasanya tak lama lagi dah ...

Anonymous
November 21, 2012 at 11:52 AM

good one anon 11:18am :D

Anonymous
November 21, 2012 at 11:58 AM

penyokong2 PAS yg buta. tiap kali PAS buat janji tak pernah ada pun sebenarnya. tapi penyokong dan rakya kelantan BODOH tak tak ke tak berani nak tanya ker entah la. ramai lagi rakyat kelantan yang jauh lebih berwibawa terlalu jauh lebih bijak dan sgt jauh berkebolehan tapi tidak dipilih. RUGI LA KORANG ORG2 kelantan.... semata2 org tu tak pakai jubah besar,serban besar sebab tu korang tak pilih. tengok la pemimpin korang jubah besar serban besar.... inilah PENIPU BESAR. kepala penipu besar korang sebenarnya NIK AZIZ. rompakan dijalankan oleh HUSAM MUSANG berjanggut .... mana pegi derma korang utk buat lebuhraya tu??? mana lagi masuk tembolok diorang laaa....

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MALAYSIA KRITIS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger