Home » » NURUL IZZAH MEROYAN LIHAT KEJAYAAN PROGRAM TRANSFORMASI DS NAJIB

NURUL IZZAH MEROYAN LIHAT KEJAYAAN PROGRAM TRANSFORMASI DS NAJIB

Written By LAILANATASHA on Friday, March 22, 2013 | 2:35 PM


Inline image 1
Datuk Seri Najib menyeru seluruh rakyat Malaysia supaya memilih kerajaan yang transformatif dan janganlah memilih kerajaan yang memusnah serta meruntuhkan masa depan rakyat. Janganlah sesekali bereksperimen dengan masa depan kerana amat sukar untuk bangkit dan pulih dari kepunahan sekiranya ia melanda akibat pilihan yang salah.
Inline image 2
Nurul Izzah pula telah secara terang dan jelas menyokong umat Islam yang ingin murtad semata-mata rakus terhadap kuasa dan pangkat.  Semasa di forum beliau berkata “ Tiada desakan dalam beragama , mana boleh kita kata maaf ini ( kebebasan agama) hanya untuk bukan Islam sahaja ” tapi sekarang ” setelah memeluk Islam ,seorang Muslim tertakluk kepada syariat Islam ” .
NURUL IZZAH HINA POLIS
Jawapan Nurul Izzah KONONnya tersangat pandai padahal bodoh tahap babi telah  menegaskan ungkapan – “Tidak ada paksaan dalam agama (Islam)….” – daripada ayat suci Al Quran, Surah Al-Baqarah, ayat 256. Ungkapan ini merangkumi seluruh umat manusia.  Sedar atau tidak Nurul Izzah anak peliwat seks songsang ini bahawa ayat di atas terpakai terhadap orang kafir. Sesungguhnya ayat di atas tidak langsungboleh diguna pakai terhadap orang Islam.
Sekarang Nurul Izzah yang bodoh sombong tahap babi ini berbicara tentang keberkesanan transformasi yang dilaksanakan oleh DS Najib pula.
Nurul Izzah Anwar menyifatkan kadar pendapatan perkapita di bawah RM1,500 sebulan di negara ini masih jauh ketinggalan walaupun kerajaan baru-baru ini mengatakan kehidupan rakyat semakin baik di bawah program transformasi. Nurul Izzah berkata, hakikatnya pendapatan di bawah angka tersebut dapat dilihat daripada jumlah penerima Bantuan Rakyat 1 Malaysia (BR1M) tahun ini mencecah 40 peratus jumlah penduduk negara. Sedarkah Nurul Izzah menggong bahawa BR1M adalah untuk keluarga yang berpendapatan RM3,000 kebawah bukannya RM1500. Perempuan menggong ini memang kena pegi periksa otak sekali lagi.
br1m1
Sebelum ini penulis pernah bongkarkan penghinaan Nurul Izzah terhadap pasukan keselamatan,  “Polis Cawangan Khas (Special Branch Officer) jadi penyiasat untuk tengok siapa budak yang hilang.  You tak payah tambah polis, polis dah cukup, YOU hanya mansuhkan  SPECIAL BRANCH, you pastikan mereka jadi pegawai penyiasat”
Keangkuhan dan kesombongan pakatan haram untuk mengakui  kehebatan pentadbiran Barisan Nasional sememangnya kita tahu walaupun pakatan haram telah gagal teruk di dalam pentadbiran mereka di empat buah negeri. Manifesto yang lepas tidak mampu mereka tunaikan apa lagi manifesto PRU13 yang baru mereka lancarkan telah menjadi bukti bahawa pakatan haram tidak mampu mentadbir dan menjaga kesejahteraan dan kepentingan rakyat.
Sementara itu, seorang lagi Naib Presiden, Tian Chua mengulangi pendiriannya bahawa beliau tidak pernah sesekali menghina dan memperlekeh pengorbanan pasukan keselamatan dalam menangani insiden pencerobohan di Lahad Datu, Sabah walaupun terdapat  bukti jelas dan nyata penghinaan Tian Chua terhadap polis.
Pakatan haram sememangnya tidak pernah mengaku kesalahan mereka seperti mana Anwar kaparat ajarkan. Keganasan kejahatan dan kemunafikkan menjadi prinsip pakatan haram. Ya Allah jauhkan lah Malaysia tercinta dari diperintah oleh pakatan haram keparat.
Kerajaan Barisan Nasional merupakan kerajaan yang bertanggungjawab dan menepati janji serta meletakkan maslahah serta kesejahteraan rakyat di atas segala-galanya. Oleh itu sebelum berjanji kepada rakyat, BN telah mengkaji, pertamanya, adakah janji yang diberikan kepada rakyat itu akan mendatangkan faedah dan tidak memudaratkan, sama ada untuk jangka pendek, sederhana atau panjang. Keduanya, adakah janji yang dibuat tersebut mampu untuk kita tunaikan? Bukannya janji sekadar janji.
Bagi memastikan kesejahteraan masa depan kita dan anak cucu kita maka marilah sama-sama berjihad memastikan Kerajaan Barisan Nasional terus menerajui Malaysia.
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. MALAYSIA KRITIS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger